Gå til innhold

DR.MARTENS

Gjest Gjest_gjesten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Hvor kjøper man de og hvor mye koster de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor du holder til det? Jeg bor for tiden i England og her er det egne butikker og HALV PRIS av hjemme i Norge. Internett er vel en god løsning ;)

Skrevet
Hvor kjøper man de og hvor mye koster de???

Det er masse annonser for de skoene billig på finn.no

Skrevet

Ebay.no (norsk versjon, filtrert for de som sender til Norge) har nok det her.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Tusen takk! Jeg bor i oslo. men jeg vil gjerne prøve å se hvilke str. jeg bør gå for før jeg bestiller noe på nett

Skrevet

Så de på Sandvika storsenter i dag, der kostet de 1500 kr. De har de helt sikkert på Grensen 12 i Oslo sentrum. Jeg hadde to par Doc. Martens på 90-tallet og tror jeg brukte str. 5, bruker ellers 38. Veldig gode sko å gå i:)

Skrevet
Så de på Sandvika storsenter i dag, der kostet de 1500 kr. De har de helt sikkert på Grensen 12 i Oslo sentrum. Jeg hadde to par Doc. Martens på 90-tallet og tror jeg brukte str. 5, bruker ellers 38. Veldig gode sko å gå i:)

takk:)

Skrevet

Du får dem til ca 1300kr på Shoe Bar i Oslo (like ved Eldorado kino)

Skrevet (endret)
Du får dem til ca 1300kr på Shoe Bar i Oslo (like ved Eldorado kino)
Fett jeg har også lyst på docs... har litt lyst på de her http://fashionista.com/images/03adcol.500.jpg

img-tagger fjernet iht reglene

Mrs Shorty, mod

Endret av Mrs Shorty
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøpte mine fra nettsiden deres, og da ga jeg rett i overkant av 1000 kroner, men er jo litt forskjell etter hvilken type du skal ha. De koster 1400 i Norge i alle fall. Synes de var ganske normale i størrelsen. Husk at i størrelsene skriver de både engelsk og amerikansk størrelse, og de er det forskjell på. Jeg kjøpte mine i UK 6, og det var størrelse 39/40. Jeg bruker 38/39 vanligvis, så de er kanskje litt små i størrelsen. Hadde håpet å få nedi både såle og ullsokk, men det spørs vel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...