Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Tenkte å kjøpe en dvd boks med en bra tv serie, håper noen kan komme med en anbefaling til meg. Tv serier jeg har likt veldig godt: Greys anatomi Private Practice Desperate Housewives Lipstick Jungle Mentalist Life Sex in the city
einna Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 True Blood er bra. Vampyrserie. Liker alle de du ramser opp (unntatt Life, den har jeg ikke sett), ser faktisk The Mentalist akkurat nå =)
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Dexter Roswell (gammel men akk så spennende og romantisk! ser den for andre gang nå )
Inx Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 (endret) True Blood er bra. Vampyrserie. Liker alle de du ramser opp (unntatt Life, den har jeg ikke sett), ser faktisk The Mentalist akkurat nå =) True Blood er en god anbefaling, hadde aldri trodd at jeg ville like en "vampyrserie" selv. Men jaggu Ellers, kanskje House eller Weeds ? True Blood ligger faktisk ute på nrk.no, men bare de 3 siste episodene... og man trenger nesten å se episode 1 først for å bli introdusert til personene og historien Endret 6. november 2009 av Inx
Tabris Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Definitivt House. En av de beste seriene jeg har sett på mange år.
Gjest Skya Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Støtter forslagene om True Blood og Dexter. Geniale serier!
Master Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Slenger meg på Dexter, og True blood. Som er to veldig fine serier.
wahaj Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Leverage og Burn Notice liker jeg veldig godt :-) Falt for de i løpet av minutter av første episoden, som er veldig positivt, da jeg er litt sær på serier.
cilipili Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 (endret) Bones, Six Feet Under, House, Criminal Minds, The Wire.. Endret 9. november 2009 av cilipili
Shenanigan Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Bones, Six Feet Under, House, Criminal Minds, The Wire.. Six Feet Under anbef. også av meg. Beste serie noensinne, av Alan Ball som også har skapt True Blood. The Sopranos også dah....
cilipili Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 (endret) Six Feet Under anbef. også av meg. Beste serie noensinne, av Alan Ball som også har skapt True Blood. The Sopranos også dah.... Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg glemme The Sopranos? Endret 9. november 2009 av cilipili
Shenanigan Skrevet 9. november 2009 #16 Skrevet 9. november 2009 Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg glemme The Sopranos? Så jeg kunne bidra med noe og? :gjeiper: Du liker mye av det samme som jeg, har du sett The Closer? Supermorsom dame i en supermorsom gjeng.
cilipili Skrevet 10. november 2009 #17 Skrevet 10. november 2009 Så jeg kunne bidra med noe og? :gjeiper: Du liker mye av det samme som jeg, har du sett The Closer? Supermorsom dame i en supermorsom gjeng. Hehe! Har sett The Closer, ja. Liker det kjempegodt! Og er veldig enig at Six Feet under er den beste serien noensinne. Tårene har aldri sprutet så mye og så lenge som i de to siste episodene. Blir litt rørt bare jeg tenker på det
intellekt Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 Er usikker på om du vil like det, men jeg mener i det minste at Heroes er en god serie!
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 13. november 2009 #19 Skrevet 13. november 2009 "30 Rock" Sjokkerende få som har sett den i Norge. Jeg elsker den, spesielt sesong 2. Deilig humor, sære innfall, fantastiske skuespillere og en befriende liberal tone.
Guriane Skrevet 13. november 2009 #20 Skrevet 13. november 2009 Henger meg på den eller de som sa at House er en av de beste seriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå