Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en tv serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en dvd boks med en bra tv serie, håper noen kan komme med en anbefaling til meg.

Tv serier jeg har likt veldig godt:

Greys anatomi

Private Practice

Desperate Housewives

Lipstick Jungle

Mentalist

Life

Sex in the city

Videoannonse
Annonse
Skrevet

True Blood er bra. Vampyrserie.

Liker alle de du ramser opp (unntatt Life, den har jeg ikke sett), ser faktisk The Mentalist akkurat nå =)

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Dexter

Roswell (gammel men akk så spennende og romantisk! ser den for andre gang nå :P )

Skrevet (endret)
True Blood er bra. Vampyrserie.

Liker alle de du ramser opp (unntatt Life, den har jeg ikke sett), ser faktisk The Mentalist akkurat nå =)

True Blood er en god anbefaling, hadde aldri trodd at jeg ville like en "vampyrserie" selv. Men jaggu ;)

Ellers, kanskje House eller Weeds :)?

True Blood ligger faktisk ute på nrk.no, men bare de 3 siste episodene... og man trenger nesten å se episode 1 først for å bli introdusert til personene og historien

Endret av Inx
Skrevet

Definitivt House. En av de beste seriene jeg har sett på mange år.

Skrevet

Støtter forslagene om True Blood og Dexter. Geniale serier!

Skrevet

Slenger meg på Dexter, og True blood. Som er to veldig fine serier.

Skrevet

Leverage og Burn Notice liker jeg veldig godt :-)

Falt for de i løpet av minutter av første episoden, som er veldig positivt, da jeg er litt sær på serier.

Skrevet (endret)

Bones, Six Feet Under, House, Criminal Minds, The Wire..

Endret av cilipili
Skrevet
Bones, Six Feet Under, House, Criminal Minds, The Wire..

Six Feet Under anbef. også av meg. Beste serie noensinne, av Alan Ball som også har skapt True Blood. The Sopranos også dah....

Skrevet (endret)
Six Feet Under anbef. også av meg. Beste serie noensinne, av Alan Ball som også har skapt True Blood. The Sopranos også dah....

Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg glemme The Sopranos? :)

Endret av cilipili
Skrevet
Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg glemme The Sopranos? :)

Så jeg kunne bidra med noe og? :gjeiper:

Du liker mye av det samme som jeg, har du sett The Closer? Supermorsom dame i en supermorsom gjeng.

Skrevet
Så jeg kunne bidra med noe og? :gjeiper:

Du liker mye av det samme som jeg, har du sett The Closer? Supermorsom dame i en supermorsom gjeng.

Hehe!

Har sett The Closer, ja. Liker det kjempegodt! Og er veldig enig at Six Feet under er den beste serien noensinne. Tårene har aldri sprutet så mye og så lenge som i de to siste episodene. Blir litt rørt bare jeg tenker på det :)

Skrevet

Er usikker på om du vil like det, men jeg mener i det minste at Heroes er en god serie!

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

"30 Rock"

Sjokkerende få som har sett den i Norge. Jeg elsker den, spesielt sesong 2. Deilig humor, sære innfall, fantastiske skuespillere og en befriende liberal tone.

Skrevet

Henger meg på den eller de som sa at House er en av de beste seriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...