Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er samboere på 5 året, uten barn. Vi feirer jul hjemme hos våre foreldre, hans hos sine og jeg hos mine, og tror vi fortsetter slik til vi evnt. får unger. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Jeg er samboer på andre året, uten barn. Enn så lenge feirer vi hver for oss. Han og søsteren hans feirer annenhvert år hos mor (med ny mann og hans barn) og far.

Jeg feirer jul sammen med min familie, vi er hos farssiden av familien min. På julaften varierer det litt hvem som feirer sammen, men på 1. dag møtes hele farsfamilien (med følge og evt barne/oldebarn) hos min farmor og spiser masse deilig mat og koser oss.

En dag i løpet av romjula er det romjulsmiddag hos besteforeldrene til samboern min.

Vi fortsetter vel også slik fram til vi får barn, eller til vi føler det er på tide å feire julaften sammen :)

Skrevet

Er singel og skal tilbringe julaften og 1.juledag alene. Resten av juledagene med gode venner!! :)

Skrevet

Er samboere i studentbyen, og vi drar begge hjem til familiene våre, som bor på samme sted. Vi feirer jul hver for oss til vi får barn, tror jeg :)

Skrevet

Samboere på 5 året her.

Vi har aldri vært til foreldrene hans på julaften, dog har vi kjørt de 100 milene til mine foreldre bortsett fra to ganger.(ihvertfall til de nå og har flyttet til samme plass som oss, så nå blir julaften feiret sammen med dem hvert år)

Ellers i julen er vi stort sett hjemme, nyttår blir vel feiret sammen med hans foreldre i år. Har ikke mye/god kontakt med hans del av familien, så er ikke så mye der(kanskje en gang i løpet av julen).

Gjest Arhirwen
Skrevet

Vi begynte veldig tidlig med å feire jul sammen egentlig. Etter vi ble sammen for 6,5 år siden så har vi feiret en jul fra hverandre.

Og så har vi annethvert år hos hver familie. :) Hvis vi feirer julaften hos hans familie, så feirer vi nyttår hos min familie og omvendt.

Synes det er så koselig, og vi trives like godt i begge familier heldigvis. :happy:

I år blir det faktisk litt annerledes, for nå bor vi på samme plass som mine foreldre gjør. Tidligere år har vi måttet pakka bagen og reist i flere timer for å komme frem fordi vi har bodd på en annen kant av landet.

Nå slipper vi å pakke i det hele tatt - kan bare sette oss i bilen og 20 minutter senere er vi fremme! Det skal bli rart.. Men også veldig deilig! Så romjula blir faktisk en ny opplevelse sånn sett, for jeg skal jobbe og vi blir hjemme. Plutselig savna jeg det å være heltidsstudent og ha fri i mange uker i jula! :ler:

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år, og feira ei jul hos mine foreldre og ei hos hans :)

Nå da vi har fått barn, skal vi feire jul hjemme hos oss selv, men med begges foreldre og søsken sammen med oss :)

Så vi blir 10 personer til bords den første jula jeg har ansvaret... Hva er det jeg har gjort?! ;)

Gjest Arhirwen
Skrevet

Nå da vi har fått barn, skal vi feire jul hjemme hos oss selv, men med begges foreldre og søsken sammen med oss :)

Så vi blir 10 personer til bords den første jula jeg har ansvaret... Hva er det jeg har gjort?! ;)

Imponerende! :jepp:

Lykke, lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva er det jeg har gjort?! ;)

Hva du har gjort: Tatt deg vann over hodet antagelig.

Nei da, det var en spøk. Vet du, ingen kommer til å bry seg om ribba er litt svidd eller pinnekjøttet ikke helt vellykket (vet ikke hvor du kommer fra i landet), hvis det skulle bli sånn. De sitter der nok og skravler og hygger seg, og hva de putter i munnen, betyr nok mindre enn det å være sammen. Ikke stress!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...