daisy_dee Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei! sitter her og lurer veldig på om det går ann å oppgradere batteriet til pc'en på noen måte..? Skulle så gjerne hatt litt lengre levetid på batteriet, uten å måtte trenge strømadapteret. Vet ikke om bruken har noe å si, men jeg bruker min i skolesammenheng og det er ofte ikke mange nok strømuttak på lesesalen i forhold til studenter - har forresten en Acer! Blir veldig glad for hjelp!
Gjest Ingeniøren Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det finnes kraftigere batteri til de fleste bærbare. Ulempen er vekt og at batteriet gjerne stikker litt ut fra resten av maskinen. Ellers kan du spare strøm ved å slå av wifi og bluetooth samt redusere lysstyrken på skjermen.
daisy_dee Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Det finnes kraftigere batteri til de fleste bærbare. Ulempen er vekt og at batteriet gjerne stikker litt ut fra resten av maskinen. Ellers kan du spare strøm ved å slå av wifi og bluetooth samt redusere lysstyrken på skjermen. Vil det si at man da bytter ut det eksisterende batteriet med et annet et? Og at man kan spare strøm på å bl.a justere lysstyrken er jeg klar over, men det hjelper ikke akkurat mye ..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Vil det si at man da bytter ut det eksisterende batteriet med et annet et? Og at man kan spare strøm på å bl.a justere lysstyrken er jeg klar over, men det hjelper ikke akkurat mye .. Ja.
daisy_dee Skrevet 11. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2009 db! Link til dagbladet.no ... ? :klø:
Tante Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 man kan ihvertfall kalibrere. Bruk det til det går tomt, lad helt opp x 2. Det hjelper ihvertfall på en del batterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå