Gå til innhold

N96 versus Nokia 5800 XpressMusic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvis dere kunne velge mellom N96 og Nokia 5800 XpressMusic, hva hadde dere valgt? Fikk tilbud om å velge mellom disse telefonene på jobben, pris har ingenting å si da jeg mobilen gratis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. jeg kikket pa begge telefonene idag, og jeg endte opp med 5800 xpressmusic. Amobil har veldig gode gjennomforte tester av begge to.

amobil.no/tester tror . Der kan du se detaljer, og finne hvilken som passer deg best.

Jeg tok 5800 fordi jeg likte designet bedre og syns det floyt fint naar jeg testet den i butikken.

Det var vanskelig aa velge da jeg sjekket testene, men kanskje det er enklere for deg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

alt annet enn nokia 5800. kjøpte en i sommer , og synes hele mobilen virka "billig" , pluss at det var masse annet krøll med den , men "heldigvis" så gikk det ikke ann å fikse feilen på den på tre forsøk så jeg fikk meg en annen tlf.

Skrevet
Hei,

Hvis dere kunne velge mellom N96 og Nokia 5800 XpressMusic, hva hadde dere valgt? Fikk tilbud om å velge mellom disse telefonene på jobben, pris har ingenting å si da jeg mobilen gratis.

Av de to: 5800 uten tvil! N96 er mye tregere av en merkelig grunn.

Skrevet
alt annet enn nokia 5800. kjøpte en i sommer , og synes hele mobilen virka "billig" , pluss at det var masse annet krøll med den , men "heldigvis" så gikk det ikke ann å fikse feilen på den på tre forsøk så jeg fikk meg en annen tlf.

ut av tusener av mobiltelefoner som blir produsert, så er det selvfølgelig et antall som er defekte. Jeg har selv hatt 2 Sony Ericsson telefoner som begge har hatt problemer, men jeg synes fremdeles at Sony Ericssontelefoner er gode. Jeg syns det blir litt naivt å dømme en telefon fordi DU nettopp var så uheldig å få den som var defekt.

Har ikke nokia 5800, men kjøper den til uka. Den har fått max -score på amobil som gjennomfører gode tester av alle telefoner og har generelt gode tilbakemeldinger fra kunder.

Du generaliserer når du dømmer hele telefonen utifra at du var så uheldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...