Gjest Dolphina Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Hei alle sammen! Har drevet å tenkt litt nå. For som regel når man har lyst til å finne på noe, så står det helt stille, så derfor tenkte jeg at vi kunne finne på ting sammen som vi kan finne tilbake til når vi skal finne på noe og ikke har noe å finne på. Håper mange vil komme med tips! Uteaktiviteter *Spille volleyball *Spille Kubb *Spille fotball *Snøballkrig *Ake på akebrett *Stå på snowboard/telemarkski/slalomski *Kaste snøball på huset til venner(artig) *Stå på skøyter Var vel egentlig litt spik jeg tenkte på, men ble ikke mye av det... Hehe
Klips Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 holder på å lage en laaang slik liste for meg selv kommer i dagboken når den er ferdig et av punktene på listen min kan kanskje være å skrive lister
liv Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 jeg tok en tur innom panduro før helgen. (blakk ja..)Har vært opptatt hele helgen ja. Malt på porselen, decopage, malt på tre og terracota.. Har begynt på julegavene. Morro. Alle de minste får middags- og dyp tallerken. Porselensmalinga er nemli på tusjer så det er super enkelt å lage noe fint. så limer jeg med decopage en fin figur på mitden og så blir alt bare bra!
Gjest Virvel Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 - Gå tur, tenn bål og grill pølser :D - Lag juleverksted (snart aktuelt) - Bak kake, drikk te og le av idiotiske ting
lizzy x Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 det var en litt for aktiv liste for meg nå når det begynner å bli mørkt ( ja,ja dårlig unnskyldning,i know :oops: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå