pantera Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har blitt spurt om jeg kan finne på noe vi kan lage på et juleverksted-opplegg i stallen. Kommer mange familier på besøk, men tenker at det er for det meste barn som skal lage noe. Er ganske tom for ideer siden det er lenge siden jeg selv lagde noe på et juleverksted. Mener jeg lagde en nisse av isoporkuler på en trebit en gang, men det er det eneste jeg kommer på :klø: Noen som kan tenke seg noe man kan lage (ikke dopapirnisser, helst noe fint )
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Hei. jeg og min datter har samlet på kongler som vi sakal pynte med glitterlim. Blir fine å henge på juletreet!
kamela Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Lapper til å sette på pakkene eller julekort. Tykt papir, glitter og lim og gode sakser!
pantera Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 Tusen takk for svar, fant mye interessant Kunne kanskje tenkt meg litt mer ideer til hva mindre barn (3 år +/-) kan gjøre, ettersom de gjerne ikke er så interessert i å sitte med detaljer?
Gjest Miam Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 I fjor hadde hele farssiden i familien min julekortverksted, små som store, det var stor suksess! Så det kan jo ungene gjøre Ellers bruker vi damene å lage juledekorasjoner i krukker, og kranser til gravene Veldig koselig, og de blir skikkelig fine! Masse grønne einer og biter av gran og annet grønt som passer til jul. Så kjøper vi bare hjerter, stjerner, små nisser, et par dompapper, kongler og slikt på hobbybutikk og limer på greinene. Også lager einer SÅ god lukt Andre ting du kan lage er ting som skal henge på treet, julekurver og lenker er jo artig for ungene Om og gjøre å lage den lengste lenka var jo alltid gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå