Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skal man gå frem for å eventuelt trøste når de ikke sier stort på msn å tlfon har vi heller ikke verken jeg eller han han, jeg føler meg så hjelpesløs at jeg ikke kan være ved hannes side når han er trist, noen som har opplevd noe lignende? det er ikke lett å vite hvordan jeg skal gå frem eller om jeg bare skal la han være litt alene? hva anbefaler dere? han har ingen mor men tanten hannes som er som en morfor han skalskilles å dette tar vist veldig på han ..tips noen? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville oppmuntret ham. Snakket om koselige og morsomme ting en stund. Bla. om hva dere skal gjøre når dere møtes igjen.

Oppmuntre ham også til å gjøre morsomme ting med venner. Det tar tankene vekk fra savnet en stund.

De aller fleste gutter og menn er ikke like opptatt av å snkke om tng som vi er. De kan godt like å få noe annet å tenke på istedenfor.

Men fortell ham at du vil lytte om han vil snakke om noe.

Skrevet

Vi har også avstandsforhold og jeg har hatt noen tunge perioder. Av og til er han rett og slett alt for opptatt av å skulle fikse problemet, istedenfor å bare anerkjenne at dagen i dag suger og la meg syte litt :) Det er noe å tenke på. La ham få sette ord på følelsene, vis forståelse og la ham vite at du er der for ham. Det er vel egentlig ikke så mye mer du kan gjøre.

En ting som virkelig kan bli et lite lys i hverdagen er om du faktisk sender ham et fint kort i posten med kjærlighetserklæringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...