Gå til innhold

Øyenbryns pinsett?!

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Var hos frisøren igår og fikk nappet øyenbrynene (første gang). Synes jeg så at hun brukte en litt spesiell type pinsett.. det gikk jo så fort også, så det er vel en pinsett som tar flere hår av gangen...?! Noen som vet hvor man får kjøpt noe sånt?! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg vet ikke, men jeg kan anbefale en pinsett fra Vita som er helt super.

Desverre husker jeg ikke hva den heter, men den er litt flatere enn vanlige pinsetter på en måte. Den tar UTROLIG godt og er lett å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de bruker vanlig pinsett.

Det finnes flere typer, noen er "sterkere" enn andre, det er denne du må kjøpe.

De små, svake tar jo femhundreogåttitreogethalvt år før du blir ferdig med ett bryn.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør kjempeforskjell å ha en god pinsett når du napper. jeg har 5 forskjellige (ivrig napper), og den klart beste er fra revlon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar! Kan dere også fortelle meg hva prisen er for en god pinsett?! Takk igjen!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Når jeg napper mine bryn bruker jeg to forskjellige pinsetter. Jeg bruker en som er litt flatere som noen nevnte til de brynene som er vanskelige å få tak i, og en som er helt vanlig til de andre. Dette fungerer kjempegreit, og jeg er fornøyd med resultatet. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar ein kirurgisk pinsett, "lånt" på operasjonsstua på sjukehuset! Perfekt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg bruker FOB (face of beaty) fra H&M og er veldig fornøyd med det!!!! Husker ikke prisen, kanskje 20-30 kr?!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...