Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Er det noen som har erfaring med http://www.shopping4net.com ?
Jade Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte en hårspray der for ikke så lenge siden. Den dumpet ned i postkassa få dager senere. Så så langt har jeg kun positiv erfaring derfra. Har ikke hatt bruk for kundeservice derfra, så jeg vet ikke hvordan de er på den biten.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 jeg har handlet fra der to ganger. Linser en gang og hudprodukter andre gang. Rask levering. De deler opp leveringen (hvis det er mulig) i flere deler for at hver pakke skal inneholde lavere verdi enn 200 kroner så man slipper å betale toll.
Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 jeg har kjøpt linser der flere ganger, veldig billig og kjapp levering. god kundeservice også
nynne Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 (endret) De deler opp leveringen (hvis det er mulig) i flere deler for at hver pakke skal inneholde lavere verdi enn 200 kroner så man slipper å betale toll. ok, så dette er ikke en norsk side? man må betale mv + gebyr hvis det koster mer enn 200kr altså? søren.. jeg som fant parfymen min der til 299 edit; feil butikk, var chastum.no jeg hadde kikket på... Endret 28. november 2009 av nynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå