Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Synes du Navnet Kim passer best som guttenavn eller jentenavn?
Gjest wahaj Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Guttenavn. Men i f.eks England og Amerika er det vel mest jentenavn.
Anaconda Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Guttenavn. men det er vel fordi jeg bare vet om gutter som heter det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg liker det faktisk best som jentenavn av en eller annen grunn. Kan jo ha sammenheng med de to personene jeg vet om som heter Kim
Gjest Marlo Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Spiller ingen rolle for meg, syns det er like fint som både guttenavn og jentenavn, akkurat som alle andre unisex navn (Janne, Heini etc)
Anglofil Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Begge deler, mest fordi jeg kjenner både jenter og gutter ved det navnet. Mvh Yvonne
Gjest Bianca26 Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Begge deler, mest fordi jeg kjenner både jenter og gutter ved det navnet. Mvh Yvonne gutt er det første jeg tenker når jeg hører navnet kim. om det er jente føler jeg kim er forkortelse for f.eks kimberley
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Jeg synes det passer best på en koreaner, hehe. Er ikke så glad i korte navn.
mia83 Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Jeg kjenner både en gutt og ei jente som heter Kim. Synes det passer på begge, men kanskje aller best på gutter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå