Gå til innhold

deep throat ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
greia er at det handler om at dama må holde pusten.Og da kan hun jo ikke uansett hvor god fantasi hun har, - konsentrere seg noe annet enn å suge og bli fyllt helt opp (evnt ned).

Greia er vel mer at kvinnen må slappe av ellers kan det gå riktig så galt.

Har selv ikke noe imot deepthroat så lenge mannen skjønner at det skal gå på mine premisser.

Opplevde en gang en som dyttet den for fort inn, og det låste seg så han satt bokstavelig talt fast. Fikk jo panikk! og han kom ikke løs igjen før jeg klarte å slappe av.

Etter den episoden, så har jeg satt helt klare og tydelige grenser for at enhver form for "jukking" er totalforbudt når slikt pågår.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Greia er vel mer at kvinnen må slappe av ellers kan det gå riktig så galt.

Har selv ikke noe imot deepthroat så lenge mannen skjønner at det skal gå på mine premisser.

Opplevde en gang en som dyttet den for fort inn, og det låste seg så han satt bokstavelig talt fast. Fikk jo panikk! og han kom ikke løs igjen før jeg klarte å slappe av.

Etter den episoden, så har jeg satt helt klare og tydelige grenser for at enhver form for "jukking" er totalforbudt når slikt pågår.

Nemlig, det hele handler om samspill. Jeg fatter ikke hvorfor så mange har et behov for å latterliggjøre at dette på visse små tidspunkt er vondt-godt? Å spanke er vondt det også, men de fleste jenter jeg har kjent har satt pris på litt av det også. Litt kontrollert smerte, litt ydmyking, akkurat som det er for mange par som liker å deepthroate. Hvorfor er det så vanskelig å forstå?

Skrevet

Tuller du?

Hvis ikke, så vil jeg spørre deg om du ikke eier selvrespekt????

Han jeg har sex med bare ler når jeg brekker meg.
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det som er så deilig med deepthroat er når de kommer og du støter penisen laangt inn og kjenner han fyller deg opp langt ned i halsen ;)

Men jeg har problemer med å fullføre skikkelig deepthroat på typen som jeg har nå..Han er så utroolig tykk. Noen som har tips for å få det til? Har prøvd i over 1,5 år nå. De andre jeg har hatt har jeg klart det på, og det er så deilig å kjenne den gli forbi drøvelen. Men nå klarer jeg ikke å få den helt ned..savner det..

Skrevet

Noen liker å ta den så langt ned i halsen som mulig, andre hater det. Og er man av siste typen, så GI BESKJED! Si at du ikke liker det og be han om å respektere det. Og gjør han ikke det, vell så finn en ny partner....

Men å sitte her og latterligjøre de som faktisk liker det? Hva feiler det folk? MÅ alle like vaniljesex nå for å kunne kalle seg normal?

Skrevet

De som liker å latterliggjøre og håne er vel gjerne de menneskene som føler at kanskje har like stor spennvidde på sitt eget sexliv.

Jeg kan godt forstå at et menneske som har opplevd det at litt smerte gir dobbelt glede etterpå aldri vil skjønne hva det snakkes om.

Er man redd for å prøve nye ting, liker man ikke å eksprimentere, og tør ikke helt stole på hverandre så skjønner jeg godt at man har en averasjon mot ting som virker farlig og skremmende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...