Gå til innhold

Hvor ofte i analen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del samboer med en dame i fem år. I begynnelsen brukte vi toern når hun hadde mensen. Hun gjorde det nok for min del. Etterhvert ble det oftere enn dette og i de senere årene nesten hver dag. I dag får hun lettere orgasme på denne måten og de er også mer intense. Og ang debattene om dette er skadelig, så merker ikke hu selv noen forrandringer. Heller ikke jeg, heldiggrisen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at enkelte synes det er godt å ha analsex, men for min del har jeg det aldri. Typen har heller aldri spurt så tror ikke det er et must for han heller.

Har "hatt" analsex en gang i mitt liv, og aldri mer. Mulig det bare er jeg som forbinder det med vonde opplevelser og det er derfor jeg ikke vil, men det var for meg så utrolig vondt at jeg hadde lyst til å kaste opp.

Skrevet

Aldri. Prøvd det noen ganger, og frister ikke tl gjentakelse.

Skrevet

Aldri. Jeg har kun vært utsatt for noen smertefulle forsøk, aldri fullbyrdet akten. Mannen har erfaring, men har ingen fascinasjon for det, synes ikke den fysiske følelsen er like bra, og er derfor likegyldig til den type sex for sin egen del. Fint at dere er fornøyde med det som funker for dere :)

Skrevet

Hmmm.. Hvor ofte er nok litt vanskelig å svare på. Blir brukt i mensperioder, ja - og en del ganger utenom, særlig dersom jeg blir ALT for våt under akten.

Jeg liker det og tenner på det, men MÅÅÅÅÅÅ ikke. :)

Koser oss med det når det faller seg "naturlig" enten grunnet stillingen vi står i, eller sånne ting

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet
Hmmm.. Hvor ofte er nok litt vanskelig å svare på. Blir brukt i mensperioder, ja - og en del ganger utenom, særlig dersom jeg blir ALT for våt under akten.

Jeg liker det og tenner på det, men MÅÅÅÅÅÅ ikke. :)

Koser oss med det når det faller seg "naturlig" enten grunnet stillingen vi står i, eller sånne ting

Har ennå til gode å møte en kvinne som har ønsket analfresing... Mulig jeg bare har møtt unormale kvinner :)

Skrevet

Ett år gammelt forhold. 3-4 ganger. Ikke helt fortrolig med det ennå, men tenner på det. Ikke prøvd det før i andre forhold.

Skrevet
Har ennå til gode å møte en kvinne som har ønsket analfresing... Mulig jeg bare har møtt unormale kvinner :)

Hm... -Eller hun tør ikke si det, kanskje? ;) Nei, ikke vet jeg. Jeg kjenner mange som gjør det, liker det, tenner på det, og noen få som bare MÅ ha det. hehe! :)

Men altså: De er UTROLIG mange soner der bak som stimuleres - og det er SYKT godt.

Så lenge det er mye glidemiddel, forsiktig penetrering med det samme, og en "godt avslappet rumpe", så går det som en drøm.

Er dama anspent, eller det er for tørt der bak, gjør det VONDT... :(

Skrevet

Aldri - jeg forbinder det bare med ubehag og sex skal da være godt.

Skrevet

Min stakkars mann blir nok ikke like heldig som deg nei. Det er et ikke-tema.

Skrevet

Har vært i et forhold i et år og et par mnder. Vi har hatt analsex et par ganger, mest fordi mannen min liker det. Jeg synes det ikke er noe godt i det hele tatt! Det er også vondt om han gjør det fort, men heldigvis er han veldig forsiktig. Jeg klarer bare enda ikke å forstå hvordan man kan få orgasme av det? vet at det er mulig og at mange for det, men klarer ikke å skjønne det :P Er ikke noe fan av det, men gjør det av og til fordi jeg vet min kjære liker det godt :)

Skrevet

Jeg har kjørt anal med flere jenter. Ihvertfall så husker de meg...

Gjest MikeWaters
Skrevet
Har vært i et forhold i et år og et par mnder. Vi har hatt analsex et par ganger, mest fordi mannen min liker det. Jeg synes det ikke er noe godt i det hele tatt! Det er også vondt om han gjør det fort, men heldigvis er han veldig forsiktig. Jeg klarer bare enda ikke å forstå hvordan man kan få orgasme av det? vet at det er mulig og at mange for det, men klarer ikke å skjønne det :P Er ikke noe fan av det, men gjør det av og til fordi jeg vet min kjære liker det godt :)

Krystallkula mi forteller om storm i sikte!

Gjest Gjest_vilikke_*
Skrevet

Nei!!!! Tviler på at noen egentlig liker d

Skrevet

Ca en gang i måneden.

Vivil: Kanskje du vil like det bedre om du stimulerer deg selv mens dere gjør det? Og han koser med puppene dine? Og du tenker sexy tanker mens dere gjør det.

Gjest Gjest_vilikke_*
Skrevet

da blir d jo bare for å gjøre han fornøyd?

Skrevet

Der er det enveiskjørt, men takk som byr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...