Gå til innhold

Julegave til kjæresten,


Rexina

Anbefalte innlegg

Hei:)

Dette er den første julen jeg har kjæreste, og jeg aner ikke hva jeg skal gi.. I løpet av det halve året vi har vært sammenm har vi vært flinke til å gi hverandre oppmerksomhet, personlige smågaver og brev/dikt osv, så føler at julegaven også må være romantisk og personlig. Eneste problemet er at jeg har mistet litt kreativiteten.

Så jeg lurer på: Hva slags gave kjøper dere til deres kjære til jul? Persolig eller praktisk?

Ønsker bare litt inspirasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har til nå kjøpt oss gave sammen, som f.eks. speilreflekskamera, men i år har vi bestemt at vi skal være litt romantiske og kjøpe til hverandre. Jeg har tenkt til å kjøpe slipsnål og mansjettknapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker praktisk - ny telefon :)

Det er noe han virkelig ønsker men vil ikke bruke penger på selv. Og det er noe jeg ofte fokuserer på når jeg kjøper en gave - noe han vil gjerne ha, men som han synes er litt unødvendig eller noe der han selv hadde kanskje spart litt, så jeg kjøper noe litt finere/bedre.

Så han har fått både litt finere klær fra meg, verktøy, parfyme, turting, bøker, alt mulig egentlig. Ikke noe særlig romantisk, men virker som om han har vært veldig tilfreds. Noe som er bare romantisk hadde nok ikke vært populært her i huset (men jeg hadde heller ikke vært sånn super-gla i å få noe hjerteformet smykke eller noe) ;)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Jeg husker virkelig ikke hva jeg har kjøpt til kjæresten til jul.. Men Freias sjokoladehjerter er bænkers hvert år! Nå kom jeg også på at i fjor kjøpte jeg iPod til kjæresten - det ønsker han seg.

Til bursdag kjøpte vi speilrefleks til hverandre - halve kameraet til hver.

Jeg tenker at jeg ville hvertfall satt mer pris på noe jeg virkelig trenger enn noe som er søtt (unntaket er hvis jeg ønsker meg noe søtt ;) ). Det samme gjelder vel han også. Til bursdagen ønsket han seg en lommebok, og det fikk han. Den brukes hver dag, og han er meget fornøyd.

Hvis du kan strikke, så kan du jo strikke lue, votter, skjerf, sokker? Jeg har strikket en lue til ham som han har brukt mye, et par votter som også er godt brukt. Nå er jeg i gang med et par sokker (har tatt tid, han bruker tross alt 45 i sko). Kjærlighet i hver maske, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_miamaria_*

Det er min første jul med kjæreste også, og gleder meg så! Elsker å gi gaver, og jula er jo bare så koselig :hjerte:

Har allerede tenkt mer på gaven til kjæresten enn jeg har lyst til å innrømme :sjenert:

Jeg har bestemt meg for å gi en veldig personlig gave,men vil gjerne snike med noe praktisk og. Så jeg har bestemt meg for å finne en pappeske eller fin gavepose som er stor nok, og putte litt forskjellig oppi: et bilde av oss i en fin bilderamme, yndlingsparfymen hans(og min), mine hjemmelagede cookies pakket fint inn med rød sløyfe, en liten bamse(vet det er klisje, men både han og jeg synes det er søtt :) ), love hearts og et brev til ham hvor jeg forteller ham hvor mye jeg elsker ham(skal spraye det med parfymen min og kanskje lage et sånt leppestiftkyss på det). I tillegg skal jeg putte det praktiske jeg kjøper oppi der, det blir enten en klokke/armbånd med inngravering eller en tur for oss to til københavn/stockholm.

Håper dette gir deg litt inspirasjon, jeg gleder meg iallfall kjempemye til å se reaksjonen hans når han åpner den! Er jo en ganske romantisk gave, og vi er håpløse romantikere begge to :rødme:

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...