Gå til innhold

Endre navn på konto hos nordea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere konti hos nordea, kontoene har bare nummer, jeg har lyst til å gi de navn, f.eks bufferkonto, lønnskonto, gavekonto, feriekonto osv. Er det mulig å endre kontonavn i nettbanken?

Skrevet
Har flere konti hos nordea, kontoene har bare nummer, jeg har lyst til å gi de navn, f.eks bufferkonto, lønnskonto, gavekonto, feriekonto osv. Er det mulig å endre kontonavn i nettbanken?

Tja...

Logg deg inn og se etter.

Gjest LittleMe85
Skrevet

Det går ikke ann. Har spurt Nordea. Skulle ønske det gikk selv, er noe som irriterer meg veldig. De sa det var stor etterspørsel etter det, og det skulle egentlig ha gått ann i løpet av sommeren 2009, men ser ikke sånn ut.

Gjest misfornøyd Nordeakunde
Skrevet
Det går ikke ann. Har spurt Nordea. Skulle ønske det gikk selv, er noe som irriterer meg veldig. De sa det var stor etterspørsel etter det, og det skulle egentlig ha gått ann i løpet av sommeren 2009, men ser ikke sånn ut.

Har også spurt Nordea og fått nei til svar. Det er så utrolig irriterende for vi har mange ulike kontoer der og det går i ball for oss med hva som er til hva.

Fatter ikke at det skal være så vanskelig.

Gjest misfornøyd Nordeakunde
Skrevet
Skift til sparebanken :)

Nei, nå har jeg nettopp byttet til Nordea og gidder ikke bytte igjen.

Gjest Gammel dame
Skrevet

Er det i det hele tatt mulig å navnsette kontoer i andre banker?

Og er det virkelig mulig å få en konto til hver "spare/utgiftspost"

Selv har jeg bare 3 kontoer (brukskonto, regningekonto og sparekonto), og synes det høres kjempekjekt ut med spesifikke kontoer til hver utgiftspost, men....

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er det i det hele tatt mulig å navnsette kontoer i andre banker?

Og er det virkelig mulig å få en konto til hver "spare/utgiftspost"

Selv har jeg bare 3 kontoer (brukskonto, regningekonto og sparekonto), og synes det høres kjempekjekt ut med spesifikke kontoer til hver utgiftspost, men....

I Postbankens nettbank kan du lage dine egne navn på kontoene.

Skrevet

Jeg kan lage navn på kontoene mine i sparebank1, og såvidt jeg vet også ha så mange kontoer jeg "vil", og velge hvilke av disse jeg vil ha tilgang til i nettbanken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...