Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har kabel tv, canal digital,syns det koster mye, finnes det billigere alternativ?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Gå på GET sine sider. De har sånn opplegg hvor du kan legge inn adressen din også ser du om du kan ha GET. Aner ikke om det er billigere.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Vi har også Canal Digital, og betaler 299 i året. Har ikke funnet noen andre som er billigere.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Vi har også Canal Digital, og betaler 299 i året. Har ikke funnet noen andre som er billigere. Men jeg betaler flere hundre kroner flere ganger i året...., da har jeg vel en slags pakke for et eller annet...
Miko Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Vi har også Canal Digital, og betaler 299 i året. Har ikke funnet noen andre som er billigere. I måneden mener du vel?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 I måneden mener du vel? Jeg betaler også 299 i året. Men det er bare til CD vel og merke. Totalt sett betaler vi 1450 kr året til et antennelag for kabelen (uavhengig av leverandør), og i tillegg betaler vi 299 til CD (for dekoder) i året. (sammenlagt 1749 i året, 145 kr pr mnd) Vi har ikke funnet noen billigere, selv om vi har fått veldig mange tilbud de siste to årene.
Gjest Emera Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Jeg har enebolig, betaler 299,- i året for digitalt programkort, og 229,- i måneden for grunnpakken til CD.
Yummy_Mummy Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Tja, for å få bare NRK kanalene (og TV2 frem til nyttår), så trenger du kun en dekoder. Ikke noe månedsavgift. Men jeg mistenker at det ikke var akkurat det du tenkte på. RiksTV skal nå begynne med fritt valg, så dersom du kun ser på noen få kanaler kan det være at det er billigere. Men da blir det altså færre kanaler også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå