Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. november 2009 #1 Del Skrevet 5. november 2009 Ja hva gjør jeg galt. Jeg har hatt et langt forhold med en mann,, ca 7 år. Vi bodde aldri sammen fordi han hele tiden var "redd". Vi skulle flytte sammen,men han ombestemte seg. Jeg har nå truffet en ny mann. (Etter to år som singel) Vi har vert sammen i 7-8 mnd. Det har ikke vert snakket om fremtidsplaner..Jeg vet jo at det er like mye mitt ansvar å bringe dette på banen..Hva vil du med meg og fremtiden osv,,,,,men jeg har dårlige erfaringer fra før, og jeg merker at det hindrer meg i å ta opp temaet...Jeg tenker at det ¨å være noe med meg som gjør at jeg MÅ bo alene alltid. Jeg er av typen som sier ja til alt, prøver å være snill hele tiden, og tenker mye på hva en mann vil ha..(Litt gammeldags kanskje), men jeg vet at de mennene jeg har vert og er sammen med liker det...Jeg er velutdannet, har god jobb, men tjener ikke mere enn menn flest..(Normal lønn). Jeg er politisk orientert og engansjert, men ikke annet enn at jeg diskutere politikken. Ikke med i parti osv. Jeg er veldig selvstendig, som vel er normalt etter å ha bodd alene i 9 år ), og sosial.. Mulig det ikke finnes noe svar, og hvertfall ikke et entydig ett, men har dere noen tanker om hva..Hva gjør dere når dere bringer slikt på banen, er det vinn eller tap tanken eller ??? Takknemlig for etthvert svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #2 Del Skrevet 5. november 2009 Min første tanke er at du er for "enkel". Du sier du alltid er snill, føyelig og sier ja til alt. Det blir for lite utfordrende for de fleste, og du kan oppfattes som viljeløs. Når det gjelder spørsmålet om hvordan forholdet utvikler seg, syns jeg du bare skal ta den praten. Og i stedet for å fokusere på hva han ønsker og vil, ta utgangspunkt i hva du selv ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå