Livets datter Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Selv grøsser jeg når noen sier En utrolig stygg og respektløs setning!
Suzy Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 F i t t e Blir utrolig sint av det :evil: og det er misbruk av et ord som burde ha positive assosiasjoner! Suz :blunke:
Gjest Camelia Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Noe av det verste man kan si til meg er noe sånt som "Du innrømmer jo aldri når du tar feil eller har gjort noe dumt..." Da blir jeg så hissig, altså... :x Kanskje fordi det har et snev av sannhet?
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Jobben har gitt meg teflonører (eller er det bare voks?) når det gjelder trusler og skjellsord. Det mest irriterende er kanskje når ei jeg kjenner (...) sier ikke lat som om du er dum. Aller mest irriterende er det fordi jeg jo vet at hun har rett...
Livets datter Skrevet 19. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2003 Aller mest irriterende er det fordi jeg jo vet at hun har rett... Men det kan du selvsagt ALDRI innrømme ovenfor henne!
MarianneE Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 F i t t e og "f. så sur du er, skal du ha mensen, eller?"
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Har du mensen eller?? "Bla,bla, bla" (mens man gjør pratetegn med hendene. MEGET irriterende når eldre mannlige familiemedlemmer gjør slik når man har en seriøs diskusjon og jeg forteller mitt synspunkt....) Du er alltid sinna/sur, du!
lillesol20 Skrevet 19. august 2003 #8 Skrevet 19. august 2003 "Jeg orker ikke å diskutere dette mer med deg!" Resultat er at lillesol20 ser sånn ut:
*Lavendel* Skrevet 19. august 2003 #9 Skrevet 19. august 2003 Det verste jeg vet er når folk sier.... ....nå må du roe deg ned litt (da blir jeg faen så forbannet...) ...jeg orker ikke å prate om dette akkurat nå (....og ellers aldri....)
Ruby Skrevet 19. august 2003 #10 Skrevet 19. august 2003 F i t t e Blir utrolig sint av det :evil: og det er misbruk av et ord som burde ha positive assosiasjoner! Suz :blunke: Enig, det er utrolig stygt!
OppNed Skrevet 19. august 2003 #11 Skrevet 19. august 2003 Det der var dårlig gjennomtenkt Kjedelig kommentar, ihvertfall når du selv tror det du sa var nettopp godt gjennomtenkt.
Marianne Skrevet 19. august 2003 #14 Skrevet 19. august 2003 Hold kjeft ja den er grusom. Men det verste noen kan si til meg er nok. Hvorfor er du så sur, bare fordi jeg ikke lo av en tørr vits eller faktisk enkelt og greit ikke har lyst å smile hele dagen. Da blir jeg sur.
Milly:) Skrevet 19. august 2003 #15 Skrevet 19. august 2003 "Nå gidder jeg ikke å diskutere dette mer." (Etter at personen selvsagt har fått sagt sitt, og jeg ikke er ferdig å snakke... :-? )
chimp Skrevet 19. august 2003 #16 Skrevet 19. august 2003 Se hva en herværende 'so called hero' klarer å blenge ut av seg: slik som nklt gamle kjerringer her... Syns IKKE dette var veldig ridderlig! Bare fordi han har plukket opp at jeg ikke er glad i denne betegnelsen, bruker han d mot meg, rått og brutalt.....I tillegg skal han ha d til at jeg er GAMMEL!!! Må også fortelle om en episode der jeg først holdt på å bli kjørt ned av en GAMMEL!!! taxisjåfør, bare fordi jeg fløy over gata på rødt, hvorpå ha hytter m neven ut gjennom vinduet og skriker, så alle de omkring bare står og gaper. Sjøl blei jeg så fortumlet at jeg holdt på å gå i bakken...Så svinger han søren tute meg inn på parkeringsplassen jeg skal krysse, kommer ut av bilen, krumrygget og m knyttede never og rød i toppen som en nykokt hummer. 'Jævla skrin' skriker han nå.....'Jadda, jadda, bare noter nummeret du....får du se hvor langt du kommer med det! Veit ikke hva et skrin i denne sammenhengen skal bety, men har en mistanke om at d ikke er så veldig flatterende.... Har tatt meg selv flere ganger i ettertid å ønske gubben dau av hjerteinfarkt! :o
Arwen Skrevet 19. august 2003 #17 Skrevet 19. august 2003 Av mindre alvorlige ting.: Er jeg på jobb, klokka er over stengetid og gitteret er halvveis nede. Det verste jeg hører da er folk som lener seg ned under gitteret og spør: Å, er dere stengt? Herregud!!! Hva er det de tror???
Suzy Skrevet 20. august 2003 #19 Skrevet 20. august 2003 "Jeg orker ikke å diskutere dette mer med deg!" Den var også høyt oppe på lista ja... I samme sjanger er; "Kan vi ta det en annen gang, jeg orker ikke å diskutere dette nå" eller "Begynner du med det igjen?!" Suzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå