hercules Skrevet 27. mars 2010 #61 Del Skrevet 27. mars 2010 Hehehe. Konservativ Mann, om du benka 400kg, hadde du nok ikke fått annet enn et lite blikk, etterfulgt av himlende øyne. Og så vil ingen prate med deg, for du er sterk nok til å voldta dem! Trist men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. mars 2010 #62 Del Skrevet 27. mars 2010 Hehehe. Konservativ Mann, om du benka 400kg, hadde du nok ikke fått annet enn et lite blikk, etterfulgt av himlende øyne. Og så vil ingen prate med deg, for du er sterk nok til å voldta dem! Trist men sant. Det er da ikke sant. Jeg går ofte bort til de største gutta hvis jeg lurer på noe angående teknikk på løft, siden det er åpnbart at de kan det bedre enn meg. Hyggelige og gode svar får jeg somregel også. Hurra for sterke karer sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 28. mars 2010 #63 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehehe. Konservativ Mann, om du benka 400kg, hadde du nok ikke fått annet enn et lite blikk, etterfulgt av himlende øyne. Og så vil ingen prate med deg, for du er sterk nok til å voldta dem! Trist men sant. Hadde jeg satt ny verdensrekord i benk, med god margin, (dvs. tatt 400kg) ville jeg regelrett forsynt meg av de tilstedeværende damene i lokalet og kalt det fuckings krigsbytte! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #64 Del Skrevet 28. mars 2010 Er greit om boleapene har personlighet, men når det blir slik som han (spesielt) ene karen i den Svinesund serien.. Nei slike menn er kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 28. mars 2010 #65 Del Skrevet 28. mars 2010 Når man har så mye muskler at armene ikke kan henge normalt, og føttene blir unormalt langt fra hverandre på grunn av svæære lår, ja da begynner det å se ulekkert ut. Enig. Jeg synes ikke det er fint når man får et sånt utseende som sånne belgisk blå-kyr, mutantlook. Jeg liker muskler så lenge kroppen har normale linjer, ikke lår som er for store til å gå sammen, armer som ikke kan ligge inn til sidene, halsen er like bred som hodet, sprettrumpe av en annen verden, og mage som bygger ut 10 cm i muskler. Jeg synes det er fint med sånne kropper som snekkere eller andre som jobber mye med kroppen får, muskler til å bruke, ikke til å beundre i speilet, men mange treningsstudio-folk har fin kropp de også, så lenge de ikke har for lav fettprosent. Når jeg ser den hulken-looken med blodårer og whatnot lurer jeg på om de ikke fikk nok klemmer som barn eller hva det er de kompenserer for. Overdreven muskelbygging fører ofte med seg at man blir teit også, legger ut posebilder i singlet på facebook, tar av seg klærne i tide og utide og ypper til slåsskamper...generelt lite interessert i mennesker som er mer opptatt av hvordan de ser ut enn hvordan de oppfører seg. I tillegg til at jeg ikke synes utseendet er fint, er jeg ikke interessert i en mann(eller dame) som er så forfengelig at man trener og spiser like mye og kontrollert som en toppidrettsutøver bare for å jåle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 28. mars 2010 #66 Del Skrevet 28. mars 2010 I tillegg til at jeg ikke synes utseendet er fint, er jeg ikke interessert i en mann(eller dame) som er så forfengelig at man trener og spiser like mye og kontrollert som en toppidrettsutøver bare for å jåle seg. Hvis man konkurrerer i kroppsbygging, styrkeløft eller strongman på høyt nivå, så er man jo toppidrettsutøver, skrulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 28. mars 2010 #67 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvis man konkurrerer i kroppsbygging, styrkeløft eller strongman på høyt nivå, så er man jo toppidrettsutøver, skrulla! Det er man selvsagt. Jeg tenker her på de som ikke konkurrerer. Og selv om det selvsagt er en slags imponerende at noen er så dedikert som toppidrettsutøvere, er jeg ikke interessert i å være sammen med en, uansett om det gjelder kroppsbygging eller langrenn, pga. livsstilen og at denne personen må bli ganske selvopptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå