Gå til innhold

Støvletter for oss med tjukke legger

angelou

Anbefalte innlegg

HEi!

Generelt synes jeg støvletter med ekstra vidde i skaftet er ganske så kjedelige, og ikke minst dyre. Noen som har tips til hvor jeg kan finne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mie_*

Jeg har bestilt mange ganger fra dennesiden, og alltid vært fornøyd. Oppgir vidde rundt leggen, samt skostørrelse og har som regel støvlettene i hus innen en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mie_*

Utrolig unødvendig kommentar. Jeg er ikke overvetig, men har alltid hatt kraftige legger (sterk arv fra begge familier), og dessuten spiller jeg forball og er ivrig turgåer, så leggene er ekstra store av den grunn. Jeg har BMI på 24,8 og vil defor ikke si det er nødvendig å slanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slanke seg litt da?

Hva vet du om jeg er tykk eller ikke? Jeg er ikke det,nemlig.Har kraftig benbygning,krafige håndledd også.

Det er ganske normalt at utenlanske strl ikke passer oss nordboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! At ingen har tenkt på det før!! :roll:

uansett så så jeg at torrid.com har en del fint til en billig penge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah

Mora mi er tynn, men har feite legger. Om hun slanker seg er det ikke legga det går utover!

Hun kjøpte sko på Euro Sko, men de er vel dyre.. Og skal man ha i vanlig skobutikker må man vel titte tidlig på høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke tjukk :sjenert: Fotball- legger har jeg derimot så det holder ;) Slanket meg 15 kilo for noen år siden, og har akkurat samme problemet nå som da, så hos meg har det iallefall ingenting med vekt å gjøre.

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også det samme problemet. Er slank, men sykler mye og har skikkelig "sykkel-legger". Pleier å kjøpe ankel støvletter jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig kommentar. :fy_fy:

Tykkelsen på leggene bør ikke ha noe med hvordan kroppen ellers ser ut. En som sykler mye eller spiller fotball vil ha mer muskuløse legger enn en som ikke gjør det, selv om de to har like proposjoner ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...