Gjest Borghild Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Var hos frisøren forrige fredag og klippet meg, bleket etterveksten og tok noen mørkere striper. Og fikk mildt sagt sjokk når jeg skulle betale. 2700 kr!!!!!!!! Sykt! Vanligvis betaler jeg 1500 for klipp og ettervekst, noe som også er ganske dyrt, men hvordan i helvete kan stripene koste 1200 kr ekstra? Og det verste er at stripene nesten har gått ut på en uke. Noen som vet om flinke frisører som tar max 1500 for klipp, bleking av ettervekst og mørkere striper? I Oslo/Strømmen/Lillestrøm? Dette var på Design på Strømmen.
Lilandry Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg vet! Det er noen sinnsyke priser på frisørsalongene. Jeg klippet meg her om dagen, klippet kun lugg og stusset det. Betalte 495,- og fikk sjokk. Men for en pris du måtte betale, kanskje litt lurt å høre på forhånd hvor mye det vil koste, evt. se på prislisten hva de ulike behandlingene koster. Siden du har bleket hår, så regner jeg med hun forpigmentere før hun tok i de mørkere stripene? Det koster jo også litt, vil jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 ja det er helt vilt! frisører er fryktelig dyrt og leser man i innleggene her er det sjelden det er verdt prisen veldig mange dårlige frisører, det er jo unntaket hvis de er flinke
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg betaler 330,- for klipp, og dette er på landet. Så frisør er dyrt, ja.
Sani Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 hei 330,- er utrolig billig. på kjøpesenteret i nærheten av hvor jeg bor så er prisen for klipp og vask mellom 650-750kr
Gjest Borghild Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg vet! Det er noen sinnsyke priser på frisørsalongene. Jeg klippet meg her om dagen, klippet kun lugg og stusset det. Betalte 495,- og fikk sjokk. Men for en pris du måtte betale, kanskje litt lurt å høre på forhånd hvor mye det vil koste, evt. se på prislisten hva de ulike behandlingene koster. Siden du har bleket hår, så regner jeg med hun forpigmentere før hun tok i de mørkere stripene? Det koster jo også litt, vil jeg tro. Nei, hun gjorde ikke det heller! Bare bleket etterveksten, skylte ut, satte striper og klippet. Og nå føler jeg at stripene begynner å gå ut. Fins det noen gode frisører i strømmen/lillestrøm/bjørkelangen området som ikke tar mer enn 1500 for samme jobben? Kjipt å måtte jobbe en hel uke for dette håret jeg ikke engang ble helt fornøyd med.
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Enig! Synes det er skremmelig dyrt å gå til frisør. 500 kr for å stusse/klippe håret. Burde nesten boikotte alle frisører
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 som typen min sa "eneste grunnen for at det er så sykt dyrt for damer er for at dere er villige til å betale" ligger vel litt sannhet i det.
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 JESUS KRISTUS FOR NOEN PRISER!! Jeg har lært opp samboeren til å klippe/stusse mitt lange hår, han er kjempeflink og krever ikke mer enn tilbake. Men jeg visste ikke at det var slike priser hos frisør, er lenge siden jeg var der sist, ja!.
Gjest Heidie Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Var hos frisøren forrige fredag og klippet meg, bleket etterveksten og tok noen mørkere striper. Og fikk mildt sagt sjokk når jeg skulle betale. 2700 kr!!!!!!!! Sykt! Vanligvis betaler jeg 1500 for klipp og ettervekst, noe som også er ganske dyrt, men hvordan i helvete kan stripene koste 1200 kr ekstra? Og det verste er at stripene nesten har gått ut på en uke. Noen som vet om flinke frisører som tar max 1500 for klipp, bleking av ettervekst og mørkere striper? I Oslo/Strømmen/Lillestrøm? Dette var på Design på Strømmen. Hvis stripene har gått ut ville jeg klagd å fått dem til å stripe på nytt igjen, uten at det koster deg noe selvfølgelig. Det var sinnsykt dyrt! Jeg vasket, klippet, og stripte håret mitt i Kristiansand for ikke så lenge siden, og det kostet rett rundt 1000 kr. Det syns jeg var helt greit
DDuck Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Klart dere bare hører om dårlige frisører... Hvem setter seg ned på forumer og skryter av frisøren sin når de har vært der og kommer fornøyde hjem? Ingen... Mens er man misfornøyd derimot er man raske å dele frustrasjonen sin med alle og en hver slik at diskusjonen om at det bare finnes inkompitente frisører som ikke har noen ting med en saks i hendene og gjøre..! Tenk dere litt om da Når dere sier alle frisører er dårlige, så nekter jeg å tro dere har prøvd alle.. Det finnes faktisk utrolig dyktige folk innenfor bransjen... er man misfornøyde etter et frisørbesøk er det som regel i 99% av tilfellene komunikasjonssvikt. Kunden har urealistiske ønsker, og frisøren klarer kansje ikke å forklare dette ordentlig, slik at resultatet kunden hadde sett for seg uteblir... Priser kan man også spørre om på forhånd, og ikke bare anta...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 og hvis du bruker butikkshampo og ikke bruker en som skal bevare fargen, så har du ikke så mye du skulle sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå