Gå til innhold

Ringetoner til ulike kontakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har enda litt nybegynnerproblemer med min Nokia E71, så jeg kommer til dere allvitende mobilguder atter en gang. :fnise:

Det jeg lurer på er: kan jeg ha ulike ringetoner på ulike kontakter? I så fall, hvordan gjør jeg det? Klarer ikke å finne ut om det faktisk går eller ei. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet ditt, men lurer på en ting selv når det gjelder E71. Er det smileys på denne telefonen?

Skrevet
Ja, jeg har enda litt nybegynnerproblemer med min Nokia E71, så jeg kommer til dere allvitende mobilguder atter en gang. :fnise:

Det jeg lurer på er: kan jeg ha ulike ringetoner på ulike kontakter? I så fall, hvordan gjør jeg det? Klarer ikke å finne ut om det faktisk går eller ei. :sjenert:

Vil regne med det er noe av den samme menyen som på E52.

"Kontakter"

* Trykk på en kontakt slik at du får opp all info på egen side

** "Valg"

*** Bla nedover til du finner "Ringetoner"

Jeg kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet ditt, men lurer på en ting selv når det gjelder E71. Er det smileys på denne telefonen?

På E52 kan du trykke 3 ganger på 1 (som i utgangspunktet er 3 punktum. Da blir det automatisk et slikt smilefjes :-) som vises som bilde i andre Nokiatelefoner

Skrevet
Vil regne med det er noe av den samme menyen som på E52.

"Kontakter"

* Trykk på en kontakt slik at du får opp all info på egen side

** "Valg"

*** Bla nedover til du finner "Ringetoner"

På E52 kan du trykke 3 ganger på 1 (som i utgangspunktet er 3 punktum. Da blir det automatisk et slikt smilefjes :-) som vises som bilde i andre Nokiatelefoner

Aha, selvsagt. :klaske: Er ikke vant med å gå den veien skjønner du. Fant ut av det, takk skal du ha! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...