Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hvor gammle mener du barna bør være før de får være på kg? Og hvordan hadde du reagert om ditt barn var gjest eller medlem på kg?
Gjest Vaarsang Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Så lenge de ikke opphold seg på Seksualitet og Singelliv forumene, så hadde det vært helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hvor gammle mener du barna bør være før de får være på kg? Og hvordan hadde du reagert om ditt barn var gjest eller medlem på kg? her ,som andre plasser så kan man ikke kontrollere alderen på folk. Er du i stand til å skriver,så er det bare å sette gang
Gjest moder Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Mener at en ban som skal være brukere bør kommet så langt opp i alder at det forstår hva som blir skrevet og hva dette brukes til.Ingen under 18 år burde ha tilgang mener jeg.Uansett så er det foreldrene som vet hva som er best for sitt barn.
Grønt blad Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Usikker. Det kommer an på modenhet, vil jeg tro. Synes likevel at man i det minste bør gå på vgs. / være i vgs-alder før man begynner å henge her.
Gjest Vettel Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Synes alle som kan skrive mer eller mindre vettuge svar bør få være her på KG. Finnes da mange merkelige og fantatiske mennesker på diverse forum her, som jeg heller ville utestengt enn en og annen 15-åring som skriver velformulert. (selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i denne personen) Ja til engasjerte tenåringer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå