Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 4. november 2009 #1 Del Skrevet 4. november 2009 Har noen fine jeans jeg kjøpte i 2003 da det var litt inn med 70 talls stil. Det er mye sleng i de og litt stretch. Er det veldig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 5. november 2009 #2 Del Skrevet 5. november 2009 det er vel på vei inn igjen men jeg syns det er stygt og ultraharry. Bootcut er også stygt. Jeg personlig liker bare slim fit og rette ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 5. november 2009 #3 Del Skrevet 5. november 2009 Tøft! Har flere slike bukser fra forrige periode de var i motebildet. Egentlig så har jeg brukt dem litt hele tiden. Liker godt skinnies, men for meg er Miss Sixty Tommy er en klassiker Har ikke noe i mot at den stylen er i bildet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Del Skrevet 5. november 2009 Det er ultrakult igjen. Men de bør være mørke! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Kjempetøft, synes jeg! .. men har ikke peiling på hva som er moderne og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 7. november 2009 #6 Del Skrevet 7. november 2009 Kjempe stilig! Har et par fra Lee. Skikkelig 70talls stil. Kjøpt for et par år siden. Har og et par mørke fra H&M og et par mellomblå i fra BikBok. Digger alle disse. Flere som har kommentert dem og spurt hvor disse er kjøpt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinosaur Skrevet 8. november 2009 #7 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg ønsker meg slike! Har lett men finner ikke annet enn skinny jeans nå om dagen. Hvor finner man bukser med sleng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 8. november 2009 #8 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg syns ikke det er noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #9 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg ønsker meg slike! Har lett men finner ikke annet enn skinny jeans nå om dagen. Hvor finner man bukser med sleng? Kan kjøpe brukt på Internett, eller fretex om du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå