Victoria-123 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Har noen forslag til farsdags gave?
Victoria-123 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Et innrammet bilde av far og barn? Det var ikke så dumt. Men har ikke noe bilde sammen med ham
Belima Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Synd du er så sent ute, eller så kunne du laget et krus til han med bilde av ungen(e) hans. Det er alltid koselig å få personlige gaver.
Rioja Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Farsdag er på søndag! Jeg har skrevet ned et dikt jeg fant på nett, og satt håndavtrykk + fingeravtrykk av barna rundt om på arket. Satte så i ramme... Ble litt vemodig jeg. Her er diktet, tatt fra http://www.rimemoen.com/scrapping/gml_side...ext_barnAF2.htm Det hender du blir lei deg, Fordi jeg er så liten, Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor, Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk Så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang de var små
Victoria-123 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 Farsdag er på søndag! Jeg har skrevet ned et dikt jeg fant på nett, og satt håndavtrykk + fingeravtrykk av barna rundt om på arket. Satte så i ramme... Ble litt vemodig jeg. Her er diktet, tatt fra http://www.rimemoen.com/scrapping/gml_side...ext_barnAF2.htm Det hender du blir lei deg, Fordi jeg er så liten, Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor, Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk Så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang de var små Hehe, morsomt du skulle nevne denne. Det henger allerede en nesten helt lik hjemme på veggen hans allerede. Den er laget av gips og håndavtrykket er malt i gull. Jeg laget den til ham da jeg gikk i barnehagen en gang, med akkurat samme diktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå