Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. november 2009 #1 Del Skrevet 4. november 2009 Hei Har vært singel snart et år, er 36 år. Møtte en mann nylig, og nå får jeg han ikke ut av hodet. er det mulig å bli så opphengt etter å ha pratet med han et par timer, da? Når det er sagt, han hadde stort sett det meste av det jeg liker hos menn, til og med et fint navn Er ikke nesten litt "farlig" å bli så raskt betatt av noen....? Sitter å venter på å få sms'er, og føler meg 25 år yngre i hodet (=fjortis)... Har lyst til å beskrive han for dere: *kjekk *sporty *smart *snill *utadvendt *oppmerksom *hyggelig *"svigermors drøm" *for god til å være sann?--- Det er klart: jeg kjenner han jo ikke! Men han kan ikke være noe annet det her, ser ikke ut som en type som skjuler noe, han virker bare så god. Ikke er han opptatt heller.... sukk - :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Periwinkle Skrevet 4. november 2009 #2 Del Skrevet 4. november 2009 Høres koselig ut da Men... Jeg er ikke helt sånn *kjærlighet ved første blikk* person, derimot, interesse ved første blikk er selvsagt mulig. Da jeg så min kjære for første gang syntes jeg han så ut som en interessant fyr og han hadde helt himmelske øyne som man ikke kunne unngå å legge merke til. Vi har nå vært sammen i 2 1/2 år og har det råflott sammen :D Så, selv om du enda ikke kjenner fyren så kan det vise seg at han er "den rette", men man vet aldri før man blir kjent, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 4. november 2009 #3 Del Skrevet 4. november 2009 Klart det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. november 2009 #4 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, selvsagt går det an. Vært borti det selv nylig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Distiller Skrevet 4. november 2009 #5 Del Skrevet 4. november 2009 Sånn var det da jeg møtte kjæresten min, så det er absolutt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 4. november 2009 #6 Del Skrevet 4. november 2009 Det var kjærlighet ved første blikk da jeg møtte mannen jeg er gift med. Jeg bare visste at det var han jeg skulle ha. Heldigvis var det gjensidig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #7 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg møter også ofte menn som sier at det bare sier klikk når de ser meg ved første øyekast..De er gjerne gifte og glemmer det de sier temmelig fort. Men som den "lekkerbisken" jeg er så må jeg vel tåle det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #8 Del Skrevet 5. november 2009 Ja! :D Jeg opplevde det samme som deg for en drøy mnd siden.. Jeg er bare 22, og jeg har aldri opplevd denne følelsen av å bli så betatt av en mann før, etter så kort tid. Det er nesten en liten forelskelse.. Og som deg, sitter jeg også stadig å venter på sms fra han.. Og når de kommer uventet så spoler adrinalinet nesten rundt i hele kroppen.. Veldig sprøtt egentlig.. Jeg tror vi begge er mer int. i hverandre, tiltross for å ikke ha møttes etter første møte.. Takk for sms og facebook.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #9 Del Skrevet 5. november 2009 Klart det går an. Det opplevde jeg med kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 5. november 2009 #10 Del Skrevet 5. november 2009 Klart det går an. Det opplevde jeg med kjæresten min Hjelp! Han ringte meg i kveld, og vi hadde en veldig koselig samtale....men lagde ingen avtaler om å møtes igjen. Det angrer jeg på at jeg ikke foreslo.... Hva blir neste trekk, tro? Jeg kan jo ikke det her, har ikke møtt noen siden jeg var 16! Og det er altså 20 år siden... Han er bare SÅ søt og hyggelig :rødme: ...og jeg er så redd for å fremstille meg selv helt feil, vil jo gjerne vise han hvem jeg er... Gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #11 Del Skrevet 5. november 2009 Hjelp! Han ringte meg i kveld, og vi hadde en veldig koselig samtale....men lagde ingen avtaler om å møtes igjen. Det angrer jeg på at jeg ikke foreslo.... Hva blir neste trekk, tro? Jeg kan jo ikke det her, har ikke møtt noen siden jeg var 16! Og det er altså 20 år siden... Han er bare SÅ søt og hyggelig :rødme: ...og jeg er så redd for å fremstille meg selv helt feil, vil jo gjerne vise han hvem jeg er... Gode råd? Han ringte, det betyr at han er interessert Så da kan du ringe han i morgen, og spørre om han har lyst til å finne på noe i helgen. Det tror jeg han kommer til å sette pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 5. november 2009 #12 Del Skrevet 5. november 2009 Han ringte, det betyr at han er interessert Så da kan du ringe han i morgen, og spørre om han har lyst til å finne på noe i helgen. Det tror jeg han kommer til å sette pris på Jeg vil gjerne ringe han! Blir litt skummelt, da. Hva om jeg ringer på et lite passende tidspunkt? Jeg blir jo litt sjenert oppi dette her... Men å finne på noe i helgen går nok ikke, da vi begge har barn, og har dem denne helgen....tror jeg har sjangs til å møte han neste fredag....men det virker så lenge til... Det kan jo hende han ringte bare for å være hyggelig også....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 5. november 2009 #13 Del Skrevet 5. november 2009 Tviler på at han ringte bare for å være hyggelig. En sms kanskje.. men ikke ringing.. Ellers tror jeg det er fullt mulig å falle for noen veldig kjapt. Det tok ikke mange dagene før det var seriøst med min kjære, det var bare "plutselig" oss. Helt sinnsykt egentlig, da han er ganske sjenert overfor jenter, og jeg var ikke ute etter et forhold Nå har vi snart vært sammen i to fantastiske år :rødme: Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #14 Del Skrevet 6. november 2009 Avtal et møte,slipp alle heminger. Lev lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå