Gå til innhold

Farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :goodbye:

Som dere sikkert vet nærmer farsdagen seg og jeg vil gjerne gi ham noe fint. Vi i vår familie har aldri gjort noe stort ut av slike dager, så det må ikke bli for mye. Men en liten ting må jeg jo gi ham. Er det noen som har noe forslag? :)

Min far er spesiell på det at han ikke interesserer seg for materielle ting, og mener at hvis han har noe så trenger han ikke mer enn den ene tingen han har. Han liker å arbeide med prosjekter som f eks. å bygge på garasjen vår, bygge ut osv. Han spiller gitar, er opptatt av miljøet og å vedlikeholde helsen sin. Han er ikke særlig glad i søtsaker heller, som kake osv. :sjokolade::nei::gratulerer:

Jeg sliter veldig med å finne på noe til han, fordi han er ikke interessert i noe som han mener er unødvendig. Som gavekort på feks. Masasje osv. han mener det er bortkastede penger. Om det skal brukes penger skal det brukes på noe fornuftig og praktisk.:overrasket:

HAR NOEN NOE FORSLAG? Trenger desperat hjelp! :klø: :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom med noen tips da folkens?! :)

Skrevet

Gi han et kurs i kompostering (hvis han ikke driver med det allerede...). Tipper at de fleste kommuner tilbyr denslags.

Gjest Gjest_tutt_*
Skrevet

En letterman :)

Kan du å strikke? Strikk ham noe morsomt :P

KOm ikke på noe mer smart.. Sliter selv hehe

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg slår et slag for de tradisjonelle nyttegavene til farsdagen:

sokker, skjerf, hansker, lue - alt etter hva han trenger og har nytte av.

Skrevet

Det er snart tid for ny kalender. Går an å laste ned en mal f.eks. fra microsoft sin side og legge inn ligg bilder etc.

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe et blad til han som jeg vet han liker å lese, så skal jeg legge ved ett par flaxlodd.

Sønnen vår på 1.5år har fått rable fritt på et ark som vi lager farsdagskort av.

Han skal få sove så lenge han vil og når han våkner skal han få nybakte rundstykker og god frokost.

Skrevet

Jeg gav en bok, som jeg håper han vil like.

Et par gode ullsokker fra Ullvang vil jeg tro de fleste setter stor pris på. Eller en gitarbok med sanger, kanskje?

Skrevet

Siden han ikke liker kaker/søte ting - hva med å invitere til yndlingsmiddagen? eller bake et godt brød? Kjøpe et notehefte; gitarbok? Nye strenger/plekter? Printe ut bilde av familien og ramme inn?

Skrevet

Mange gode forslag her. Jeg vet desverre lite om hva han trenger, fordi jeg ikke bor sammen med ham. Jeg bor hos min mor og er sjelden hos ham. Tenkte jeg skulle tilbringe dagen med ham, og gi ham en liten ting i tillegg, men det var ikke så lett å finne på noe. :huh: Det er litt for kort tid til å strikke noe, og vet ikke hvilke gitar redskaper han trenger.

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

:kaffekopp: Hei

Jeg har kjøpt ei bok som heter barndom på 60 tallet til min mann. Den er litt artig å se i. Mimre om hvordan ting var da.

Skrevet

stilongs....det har begynt å snø og blitt kaldt :)

Skrevet

Jeg har kjøpt pappas favorittfilm på DVD til han. Han hadde aldri i livet kjøpt den selv, men han ble veldig glad for den :) (vi feiret farsdag forrige søndag, så han har allerede fått den ja)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...