Gjest Maria92 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei alle sammen Jeg er da ei jente på 17 år. Det hele startet for 1 år siden . Og da hadde jeg jobbet/jobber på Resturanten til Faren hans.Han hadde flyttet fra Sverige til Norge.Jeg fikk vite at han hadde kjæreste, så jeg ville ikke være noe mer enn en venn.Men etterhvert begynte han å småflørte på jobben , jeg var ikke innteressert med det første. Og jeg ville selfølgelig ikke ødelegge forholdet til han og dama hans fra Sverige. Og vi ble ikke sånn "kjent" på jobben. Og jeg var sikkelig passiv ovenfor han. Ukene gikk , sjarmen hans tok overhånd. Så vi bestemte oss for å møtes, vi snakket sammen også fikk jeg et bedre inntrykk av han , enn det jeg hadde tidligere. Faren hans visste ikke om forholdet våres før noen uker senere.Vi har hatt det ganske bra siden,vi har ikke kranglet ordentlig enda heller. Så etter 1 mnd or so , fikk jeg vite av en fra bygda, at Kjæresten min var fortsatt sammen med hun jenta fra Sverige. Jeg ble ganske lei meg , så jeg spurte typen min om dette var sant . Han sa at de slo opp ved juletidene(han ville ikke si når)Også fikk jeg vite av en som er nær venn av typen min at de slo opp , den dagen vi ble sammen . Etterhvert viste dette seg til å være helt feil. Han dro hjem til Sverige, på Bursdagen min. Så fikk jeg vite at ex'en hans var hjemme hos han . Hun kom ut grinene ut av hjemmet hans, og det var tydelig at han hadde slått opp med henne da. Det vil si at han fortsatt var sammen med henne,mens vi var sammen. Jeg ble sikkelig lei meg , for å si det sånn. Og engang jeg var hjemme hos han i Norge,var jeg innpå pc'en hans. Og nysgjerrighten tok overhånd..Jeg sjekket msnloggen til han og ex'en. Der fikk jeg se man aller helst ikke vil se. som " Jeg savner deg <3 " " Kan vi noen gang bli sammen igjen" . Jeg kjente at jeg begynte å riste,ble nesten dårlig.Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Si fra til han at jeg hadde sjekket msnloggen , eller ikke. Jeg satt ser som et spørsmålstegn . Fikk den kvalme følelsen. Av at ikke alt var som det skulle være. Fordi jeg tenkte - kanskje han har meg som en "Reserve" her i Norge, så når han er kommer til Sverige igjen , så kan han "bruke" henne. Altså jeg vet ikke hvor lang tid vi kommer til å være sammen , men synes dere ikke at det ikke er verdt å bruke tid å energi på et forhold som du vet kommer til å vare noen mnd til ? eller du vet at han forlater deg for ex'en sin . Så det er på en måte det han gjør. Unnlater å fortelle exen sin om meg , om den han er sammen med nå. Han blokkerer henne på msn til og med slik at hun ikke skal se at han har fått seg ny dame.Jeg har spurt hvorfor han ikke sier det til hu. Sa da bare svarer han - "jeg vil ikke såre henne, aner du hvor deppa hun kan bli eller ? " Det er noe jeg synes er tragisk. Men så dum som jeg var, så igrorerte jeg det. Og han har enda ikke sagt det til henne, så har det gått 7 mnd ! Så tragisk. Tenkte jeg skulle si det til han snart , at han burde si ifra. tenkte jeg skulle dele denne historien med dere, vet ikke om dere har opplevd det samme. vet ikke om jeg er dum nok til å fortsette. Men på en måte er det vanskelig å stole på han . Særlig når det gjelder damer.Og jeg er ikke den typpen at jeg blir sjalu av at han er med andre venner istedenfor meg , eller finner på ting uten meg . Men synes det er så utrolig synd at han ikke vil såre ex'en sin istedenfor meg. Har dere noen råd å komme med ? Isåfall hadde det vært flotters
Hanselot Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Kan virke som han bryr seg mer om exen enn om deg. Så får du finne ut hvilke prioriteringer du ønsker han skal ha.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 What goes around comes around.. Dere er begge brikker i hans spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå