Gå til innhold

Ang musikk i bryllupet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud fra en DJ som jeg vet er veldig flink. Han skulle ha kr. 4.000.- og da har han alt av utstyr med seg. Vi har ikke helt bestemt oss enda men noe musikk må vi jo ha. Orker ikke en slik "enmannsorkester".. det er så trasig synes jeg.

Hva synes dere om DJ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i en del bryllup med DJ og har ingenting negativt å si om det. Så lenge han er flink og spiller variert musikk som folk kan danse til er jo det toppers.

Jeg er helt enig at enmannsorkester er trasig! :dåne: :spy:

Skrevet

En DJ til den prisen hadde nok jeg slått til på. Her koster det å leie anlegg mellom 2500 og 5000 kr, og da må en jo selv ordne musikken. Selvsagt kan en laste ipoden full av variert musikk, men det er jo vanskelig å forutsi stemningen. Og det er ikke noe stas om en hele tiden må bytte sanger.

Live musikk er flott. Men synes at de ofte treffer bare en generasjon. Og de er ofte veldig dyre, naturligvis. I det forrige bryllupet vi var i så hadde de leid inn et meget dyktig band. Men "greien" deres er jazz versjoner av coverlåter. Utrolig bra musikk å høre på, men det ble lite dansing.

Også har du det store skrekk senarioet hvor de som egentlig skulle spille ble syke, og en må ta til takke med de som en får tak på et par dagers varsel....

Skrevet

DJ for 4000 hørtes bra ut! De kan som oftest måle stemninga og velge musikk som folk faktisk danser til.

Jeg tror det blir spilleliste fra laptop for oss, men til den prisen, med utstyr og alt - go for it!

Skrevet

Jeg har bestilt han til spilling for oss! Det blir sikkert bra!!

Skrevet

Vi leide et band(valgte å bruke penger på dette), og det var helt fantastisk. Bandet spilte coverlåter som passet for alle, Tom Jones, Metallica osv. I pausene hadde vi en lap top som var koblet til anlegget til bandet. Lillesøster styrte musikken med en brent cd. Folk danset mye da også, men dette var mer listepop, så det var flere av vennene våre som danset enn de "eldre". Tror DJèns valg av musikk er viktigere enn om man har band eller DJ. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...