Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Tenker at ballonger er billig,men dekorativt. Men redd det skal virke billig og småharry. Hadde evt. blitt fine ballonger, hvite og røde. Hva tenker dere?
Cæmis Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Tror vi skal feste noen ved inngagen slik at folk ser hvor det er fest. Huset er lett å kjøre forbi om man ikke er helt kjent, ellers skal vi nok ikke ha oen balonger inne. Mest fordi det ikke er vi som står for dekor, såher bestemmer de proffe . Synes uansett ballonger er fint...har sett på noen hvite over nett hvor det står "just married" på..ganske søte. Alt med måte vel og merke!
fru hønemor Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Tenker at ballonger er billig,men dekorativt. Men redd det skal virke billig og småharry. Hadde evt. blitt fine ballonger, hvite og røde. Hva tenker dere? Jeg synes ballonger er fint, så lenge det er èn/maks 2 farger. Ikke som borddekorasjoner, selvsagt, men i hjørner, ute og ved baren kan det bli fint.
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hadde eventuelt tenkt å ha noen i taket..skal ha bryllupsfeiringen i en gymsal, og vil gjerne prøve å "senke" taket litt ved å henge ballonger langs taket. Altså at jeg fester ballongene i en snor og fester de fra ene side av salen til den andre.. Tenker at det er billigere og enklere enn å kjøpe masse stoff å henge opp..
maradonna Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Hadde eventuelt tenkt å ha noen i taket..skal ha bryllupsfeiringen i en gymsal, og vil gjerne prøve å "senke" taket litt ved å henge ballonger langs taket. Altså at jeg fester ballongene i en snor og fester de fra ene side av salen til den andre.. Tenker at det er billigere og enklere enn å kjøpe masse stoff å henge opp.. Tror det kan bli kjempefint jeg
Christal Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Hadde eventuelt tenkt å ha noen i taket..skal ha bryllupsfeiringen i en gymsal, og vil gjerne prøve å "senke" taket litt ved å henge ballonger langs taket. Altså at jeg fester ballongene i en snor og fester de fra ene side av salen til den andre.. Tenker at det er billigere og enklere enn å kjøpe masse stoff å henge opp.. Tacky eller ikke, vi skal også bruke litt ballonger, fins så mange flotte farger og med skimmer og glitter i seg. Her har du et annet tips som vi skal gjøre for å senke taket litt. Ta en titt på disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå