Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 I går puttet jeg i p-ringe for første gang, men den vil ikke holde seg der og sklir nedover hele tiden! Jeg setter den inn som det står i bruksanvisningen og putter den så langt inn den går. Noen som har opplevd det samme eller som kan fortelle meg hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Den skal skli nedover, skal ikke sitte helt inne. Så lenge den ikke sklir ut (og det gjør den vel ikke?) er det ingenting i veien. Du venner deg til den ganske fort, og da tenker du ikke mere på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 Men når den sklir så langt ned.. hos meg (satte inn min aller første igår) får jeg vel inn bare første fingerledd før jeg kjenner den (etter at jeg først har dyttet den opp så langt jeg tør - må jo få tak i den igjen også...) Når den ligger sånn så må jo også mannen kjenne den?? Vi trodde egentlig at den kom til å snu seg når man dyttet den opp slik at den fulgte veggene der inne liksom... ? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 har brukt p-ring i flere måneder og den ligger bare rett innenfor åpningen.. så ja den sklir ned. Mannen min merker den godt med fingerene, men av en eller anne grunn har han aldri merket den med penis. Den er aldri i veien faktisk.. Bare positive tilbakemeldinger fra oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Dama bruker ringen. Jeg får gnagsår på tuppen av den, så det er ikke så diggbart å ha sex når hun har den i. Den kan jo tas ut når man har sex, men husk på å sette den inn igjen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 Jepp! Ringen kommer helt ned! Og kjæresten merker den!!! Jeg merker den faktisk selv også, og det er bedre uten... Tar den ut jeg, da! Den kan jo være ute i tre timer! Evt. kan man dytte den langt opp før samleiet! Da merkes den ikke så godt, og den holder seg der en stund (på meg i alle fall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå