Gå til innhold

Lyst på stompekos?

Fremhevede innlegg

Gjest Stompegutt
Skrevet

Til alle jenter her på KG.

Du kommer hjem fra jobb/skole og legger deg på sofa/seng med magen ned for å slappe av litt. Tryna litt i sofaen/senga rett og slett, veldig sliten etter en lang dag. Du blir døsig og merker bevisstheten flykte inn i et sort hull. Deilig, deilig følelse. Så kommer sambo/elsker/kjærste/whatever luskende og drar av deg buksene og begynner å kna, riste og kose voldsomt med stompen din. Gir den en real omgang, presser kinnet sitt mot den og susser den, masserer den og roser deg for å ha en så fin bak.

Ville du slått fyren ned eller er dette noe du ville likt?

Er du helt syk i hodet om du har litt fetish for denne type ting?

Bare lurer, for jeg klarer ikke å slutte på tenke på det :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt sur fordi når jeg kommer sliten hjem fra jobb innbærer det hodepine, at jeg er grinete, utslitt og har ett akutt behov for å sove. Hadde du latt meg sove en først, derimot, hadde det vært greit. :ler:

Ingenting galt i ha sine fetisjer. :)

Skrevet
Hadde blitt sur fordi når jeg kommer sliten hjem fra jobb innbærer det hodepine, at jeg er grinete, utslitt og har ett akutt behov for å sove. Hadde du latt meg sove en først, derimot, hadde det vært greit. :ler:

Ingenting galt i ha sine fetisjer. :)

Enig :jepp:

La nå dama få minst 20 minutter til å bare väre for seg selv og slappe helt av först, ellers kan det hende at håndflata får en date med kinnet ditt ;)

Hadde jeg fått hvilt först, så hadde jeg syns det hadde värt greit nok =)

Skrevet

Massasje ville jeg satt pris på, men hvis jeg var veldig sliten og sex var det siste jeg tenkte på ville jeg kanskje ikke satt like stor pris på risting og spanking...

Skrevet

Jeg hadde nok syntes det hadde vært koselig :happy:

Skrevet

Massere rumpa??

Vel, da hadde jeg tredt inn i kvinnehjernen og tenkt følgende:

Hmm...HVA???? Har jeg cellulitter? Jasså...nå skal han fjerne cellulittene mine med masasje. Det var det jeg visste, jeg har begynt å få cellulitter, og sambo har allerede lagt merke til dem og ønsker nå å fjerne dem!!!!!..... :kjempesinna::kjefte: :slåss: :frustrert::nei:

HEhehe.... :ler::ler:

Skrevet

Vel, hver sin smak, stompen er min egen.

Skrevet

Tror ikke det. Etter en lang dag føler jeg meg skikkelig ufresh, og at noen bare skal rive av meg buksa og begynne å herje med baken min er en litt ekkel tanke.

Skrevet
Tror ikke det. Etter en lang dag føler jeg meg skikkelig ufresh, og at noen bare skal rive av meg buksa og begynne å herje med baken min er en litt ekkel tanke.

Helt enig. Det blir helt feil setting. Det er viktig for oss damer at vi føler oss vel. Mer riktig tidspunkt ville vært etter en kveld på byen, eller etter at jeg har tatt en dusj.

Skrevet

Om jeg nettopp hadde komt hjem fra jobb og var sliten hadde jeg nok blitt litt irritert. Men tanken er ganske søt. Å få komplimenter for stumpen sin å noen kyss setter jeg alltid pris på. Men om jeg er trøtt kan jeg bli litt irritabel. Jeg hadde sat pris på det etter jeg hadde tatt en lur.

Skrevet

Nå er jeg en av de som elsker at samboer masserer stompen min, så jeg hadde virkelig satt pris på det!

Og han gjør det heldigvis titt og ofte... :rødme:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Du kommer hjem fra jobb/skole og legger deg på sofa/seng med magen ned for å slappe av litt. Tryna litt i sofaen/senga rett og slett, veldig sliten etter en lang dag. Du blir døsig og merker bevisstheten flykte inn i et sort hull. Deilig, deilig følelse. Så kommer sambo/elsker/kjærste/whatever luskende og drar av deg buksene og begynner å kna, riste og kose voldsomt med stompen din. Gir den en real omgang, presser kinnet sitt mot den og susser den, masserer den og roser deg for å ha en så fin bak.

Eg hadde blitt irritabel/sint og han hadde fått seg ein real dytt så han hadde ramla på gulvet.. Først og fremst, å rive av meg buksene uten lov er ikkje greit, selv om det er sambo som gjør det. For det andre, når eg er trøtt og sliten så vil eg være i fred, og få kvilt litt, og sex er ikkje det eg tenker på da. Og eg liker ikkje bli knadd eller rista noen steder.

Skrevet
Jeg hadde nok syntes det hadde vært koselig :happy:

Enig :)

Skrevet

Enten ville jeg fått latterkrampe fordi jeg synes det var ytterst sært eller blitt sinna fordi jeg ble våknet.

Skrevet

Elsker rompekos, men i denne settingen hadde jeg mest sannsynlig sparket vedkommende ned av senga/sofaen.

Skrevet

Jeg hadde blitt forvirra og dermed uinteressert. Enten er du dom og river av meg buksa, spanker, evt for etterpå å ta meg, eller så er du sub og gjør resten av det du skrev (presser kinnet/ansiktet mot rumpen min osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...