Gjest Gjest_ahmed_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg pleier tenne på slikke dama mi på tærne, spytte og slikke ho i rompa. Ta ho bakfra i 2rn mens jeg av og til kvæler ho litt så blir rød i tryne og skriker litt. Vet ikke om ho liker allt men godtar det siden jeg tenner på det. er jeg syk? :gjeiper:
Siiw Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 kanskje litt ? skjønner ikke at du vil slikke noen i rumpa, eller at noen lar seg kvele:S kos dere!
Gjest Shock Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg syntes du er syk som faktisk gjør dette uten at du vet om dama liker det eller ikke. Det er ikke sykt dersom dere begge liker det, men at hu lar deg gjøre det fordi kun du liker det, og du syntes det er OK er ekstremt sykt..
Gjest Marlo Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Vil ikke si at du er syk fordi du tenner på handlingene, men jeg vil si at du er litt syk siden du tydeligvis ikke vet om dama di liker det eller ikke, men bare godtar det. Sex skal väre gjensidig, selvom man tenner på slike ting.
Tante Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Du om dine lyster. Å spytte på folk vil for meg være mangel på respekt og veldig nedlatende, men.... Det er ikke preferansene som får meg til å stusse, men det at du gjør disse tingene, som du selv må innrømme kan være på kanten for mange, uten å faktisk vite om dama di liker det. Selv tenner jeg på å bli kvalt, men hadde aldri godtatt at noen gjorde det uten å vite om jeg virkelig ville det.
Gjest ts Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg syntes du er syk som faktisk gjør dette uten at du vet om dama liker det eller ikke. Det er ikke sykt dersom dere begge liker det, men at hu lar deg gjøre det fordi kun du liker det, og du syntes det er OK er ekstremt sykt.. ho griner ikke.. bare skriker litt. og stopper meg ikke da. ho er litt bedskjeden så tørr ikke snakke om sex.
Gjest ts Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 kanskje litt ? skjønner ikke at du vil slikke noen i rumpa, eller at noen lar seg kvele:S kos dere! prøv la noen Rimme deg;) det er digg!
Ethereal Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Nei, du er ikke syk. Mange som tenner på det. Bare pass på at jenta liker det også.
Gjest Shock Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 ho griner ikke.. bare skriker litt. og stopper meg ikke da. ho er litt bedskjeden så tørr ikke snakke om sex. Okei, du er syk i hoet.
Gjest mann32 Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Jeg pleier tenne på slikke dama mi på tærne, spytte og slikke ho i rompa. Ta ho bakfra i 2rn mens jeg av og til kvæler ho litt så blir rød i tryne og skriker litt. Vet ikke om ho liker allt men godtar det siden jeg tenner på det. er jeg syk? :gjeiper: jeg vasker kona etter do besøk med tunga så det du skriver er jo ingen ting. jeg kjenner over 50 som liker scat og vi møttes av og til til litt scat og piss blanding.........................................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå