Gå til innhold

Undertøy i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg skal gifte meg ti sommeren og vil bruker korsett eller thorsett... hvor får jeg kjøpt dette i Tønsberg...hva med priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veslestua (?!) rett ovenfor banken (ved Plenty og Free Record Shop) selger sånt undertøy... tror prisene var fra 800,- og oppover, men tør ikke si noe sikkert.. du får ta en tur å se! Lykke til! icon_smile.gif

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-24 21:12 ]

Skrevet

Den heter ikke veslestua, den heter Vestfoldstua. kjøpte undertøy der selv.

De har en del å velge mellom, både små og store størrelser. Men det er ikke den billigste butikken i byen.

Du kan også prøve på Skjelland og Eilert Olsen.

Ellers så må du på H&M, eller Kapp Ahl, eller Cubus.

Det var det jeg kunne hjelpe med.12

Skrevet

Vestfoldstua var det ja!! Jeg visste at det ikke hørtes riktig ut med Veslestua.. (men jeg var ikke sååå langt unna da icon_wink.gif)

Lykke til med undertøysjakten! Selv kjøpte jeg faktisk undertøyet mitt på Ellos! icon_wink.gif12

Skrevet

På Cinderella i Tønsberg icon_smile.gif Der koster det 800 kroner icon_smile.gif12

Skrevet

Hei igjen

Jeg har nettopp vært innom på Cinderella i Tønsberg igjen, og der fikk jeg holdt av et korsett som koster 690 kr. Egentlig koster det 800, men av en eller annen grunn solgte hun det nå for 690 kr. Plager ikke meg akkurat icon_smile.gif Korsettet jeg skal ha er kremhvitt og kan tas av stroppene på. icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...