Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 vet noen hvor mange kcal det er i en hel boks med bjørken pepperkaker? greit å vite nå som det går mot jul!
Lille Lea Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg spiser lett en boks med pepperkaker alene på noen få dager, men etter jeg så det inneholder 4-500kcal pr 100 gram mistet jeg litt lysten... Det er jo som potetgull!! Men når det er sagt er det bare en jul i året:)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 oj :O også er en boks på 500 g eller noe sånt? jeg trodde pepperkaker var mindre kaloririke enn andre julekaker jeg?
Chanel.No5 Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 (endret) Her er oversikt over næringsinnhold i pepperkaker (tror ikke det er store forskjellen uansett hvilken leverandør det er..): http://www.næringsinnhold.no/pepperkaker.html Men jeg må innrømme at det skal mye mer til enn ett høyt kalori-innhold før jeg holder meg borte fra pepperkaker ihvertfall.. Endret 4. november 2009 av Lotte28
Lille Lea Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Å det er så deprimerende! Pepperkaker som er sååå godt!! Typsik at alt det beste er usunt asså
Chanel.No5 Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Å det er så deprimerende! Pepperkaker som er sååå godt!! Typsik at alt det beste er usunt asså Synes du skal kose deg selvom, det er vel ikke noe overraskende nytt at pepperkaker ikke er det sunneste på markedet, men det er jul snart og pepperkaker smaker himmelsk og gir en skikkelig julestemning spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå