Nitha Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Vi spiser ikke så mye fisk, men i dag tenkte jeg å slå til. Er det noen som har en god oppskrift på fiskemiddag? Ikke torsk! Gjerne med masse grønnsaker til... Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 http://www.godfisk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Har en supergod oppskrift på fisk i paprika- og løksaus. Ikke er den vanskelig heller. Til fire posjoner: 1 løk i skiver 1 paprika i strimler, eller to halv med forskjellig farge 2 ss myk margarin 2 ss hvetemel 2 dl vann 1 fiskebuljongterning 2 dl fløte ( jeg bruker melk til hverdags..) 600-800 gram fiskefilet. ( torsk, uer eller sei. Sei er min favoritt.) Del opp grønnsaker og surr de i margarinen til løken er blank. Dryss over melet og bland godt. Spe med vann og fløte/melk, og kok opp. Rør inn fiskebuljongterningen. Skjær fiskefileen i stykker og legg den i sausen. La trekke til fisken er ferdig., ca 10 minutter. Du kan også ha i andre grønnskaer hvis du vil det, f.eks gulrot, squash, væh...kommer ikke på mer... Men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Kokt steinfitfilet med hollandaisesaus, asparges og kokte poteter til? Samt evt agurksalat? ELler kokt laks med hollandaise, agurksalat og poteter......nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Har ingen oppskrift, men kveite-middag er fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 19. august 2003 #6 Del Skrevet 19. august 2003 Har ingen oppskrift' date= men kveite-middag er fantastisk godt! Kveite er ikke vondt men dyrt.Stekt pir (små makrell) med persille inne i ,servert med agurk salat og ny poteter. Det skal vi ha i dag betalte bare 25 kr kiloen på Ultra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå