Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hender det at du ser i skapet på badet til venner når du er på besøk? Bare av nyskjerrighet? Og hender det at du stjeler litt deodorant eller parfyme, eller andre ting derfra?
Gjest Gjest_ærlig_* Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hender det at du ser i skapet på badet til venner når du er på besøk? Bare av nyskjerrighet? Og hender det at du stjeler litt deodorant eller parfyme, eller andre ting derfra? Skal innrømme at det hender jeg tar en titt. Er det noe spennende kan det også hende jeg prøver noe, men aldri noe som avslører meg (feks parfyme).
Aurora M. Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Nei, det har jeg helt ærlig ikke tenkt på engang.
Grønt blad Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Nei, gjør ikke det. Det ville aldri falt meg inn å prøve noe som stod framme. Det eneste jeg bruker er vanlig håndsåpe.
Gjest Marlo Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Å gröss, jeg håper da inderlig ikke at folk pröver deodorantene til andre? Må huske å låse inn min, vil nödig ha andres svette på min deo. Nei, jeg snoker aldri i andres skap. Har ikke noe behov for å vite hva andre pusser tennene med eller smörer under arma, eller hva slags parfyme de bruker.
Gjest Nattvette Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Nope... Og håper folk ikkje gjør det hos oss heller (ikkje at vi har besøk ofte), for her ligger ett lass med smertestillende piller og kondomer og alt mulig rart i skapet :gjeiper:
Anaconda Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Nei, det gjør jeg ikke med mindre jeg leter etter toalettpapir eller noe, og det blir jo noe annet... Jeg er veldig glad i å lukte på parfymer så jeg har en tendens til å sniffe litt på disse, men bare hvis de er synlige på benken etc. Ekkelt hvis andre bruker deoen til folk ja, men hva med tannbørsten? Fy f...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Nei. Det har hendt at jeg har åpnet skap for å se etter f eks dopapir eller noe annet jeg trenger, men da er jeg faktisk bevisst på å ikke feste meg ved andre ting. Regner med det kan være mye privat i badeskapene til folk og ønsker ikke å vite så mye om det. Ville ikke falt meg inn å låne deodorant eller noe sånt Tannpasta hvis jeg overnatter, men da er det vel ikke ufint å spørre om det første...
stjernekyss Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Dette tenkte jeg på for litt siden faktisk. Jeg pleide å gjøre det før, for mange år siden. Men nå kan jeg ikke forstå hva jeg gjorde det for. Skap er privat.
leirbål Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Nei. Horfor skulle jeg rote i andres private ting?
Knøttet Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 Det har hendt, ja ... Men jeg har aldri, aldri, aldri prøvd deodorant, parfyme eller lignende!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Alltid. Men aldri slik at det kan merkes.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 5. november 2009 #17 Skrevet 5. november 2009 Jeg gjør det av og til ja. Kanskje litt frekt, men spennende og Badeskapstingene kan avsløre mye om folk, så jeg gjør det hvis det er noen jeg syns er litt mystisk eller interessant.
Fantomina Skrevet 5. november 2009 #18 Skrevet 5. november 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 Selvsagt gjør jeg ikke det. Det er så uhøflig at det ikke er ord. Folk har ofte svært private ting i badeskapene sine. Og til dere som snoker: jeg har sett meg nødt til å lage i stand "overraskelser" når jeg får snokere på besøk. Av typen som lager mye lyd og/eller farge. Slik at de blir tatt på fersken. Tenk litt på det. Jeg har alltid en ekstra rull dopapir stående synlig, så det er ingen som kan bruke det som unskyldning.
Teriyaki Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 Nei, overhode ikke. Det er skikkelig uhøflig. Jeg har selv en del private ting i skapet som jeg ikke vil at alle skal vite om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå