Sandman Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 ...jeg nevner i rask rekkefølge: ...mærr, røy, f i t t e, purke, gås, ku osv... ..rent bortsett fra det klingende h æ s t k u k, så er det vanskelig å finne gode skjellsord av hankjønn... ...slike som hingst, okse osv, er jo de reneste kjærlighetserklæringer... ...hva kommer dette av, jenter...? ...eller har dere noen gode skjellsord av hankjønn...?
chimp Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 D kommer av at d er dere gutta som kaller oss disse teite tingene, i mangel av bedre og mer velklingende ord. Dere har rett og slett for dårlig ordforråd! Vi, derimot, argumenterer jo langt mer artikulert og intelligent. Derfor denne mangel på mannlige motstykker!
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 k u k k ø d d vinglep i k k mannsgris dravlegalte Søviknes Harry Helt Johan Fjøsnisse Listen kan gjøres mye lenger, selvsagt. Har du vokst opp hos kristne sosionomer, Sændis? Eller har du bare fulgt dårlig med i skjellsorddebattene de siste årene?
Gjest Hilde K S Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 I D I O T Et ord jeg i allefall knytter til hankjønn....
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 jåspeis er mye brukt der jeg kommer fra.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Hvor er Waco?????? Et kjapt synonymsøk får opp: 2 entries found for wacko. Entry: kook Function: noun Definition: eccentric Synonyms: crackpot, crank, crazy, cuckoo, ding-a-ling, dingbat, flake, fruitcake, harebrain, lamebrain, loony, lunatic, nut, screwball, wacko, weirdo Concept: unsocial entity Entry: oddity Function: noun Definition: eccentric Synonyms: case, character, duck, eccentric, learning experience, maverick, misfit, odd bird, oddball, original, quiz, rara avis, screwball, wacko, weirdo, zombie Concept: unsocial entity Source: Roget's Interactive Thesaurus, First Edition (v 1.0.0) Copyright © 2003 by Lexico Publishing Group, LLC. All rights reserved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå