Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet

Hei!

Kjæresten min gjorde det slutt med meg for 2 mnd siden....vi hadde vært sammen i 3 år. Jeg er 27 år.

Tiden etterpå har vært veldig opp og ned. En berg og dalbane av følelser. Noen dager har jeg det veldig bra, men så plutselig kommer sorgen igjen med full styrke, og gjør meg helt satt ut. Noen dager er jeg helt tom, noen dager er jeg såå deprimert. Jeg sover heldigvis ganske godt om natta, og har matlyst. Har også vært på jobb hver dag siden bruddet, merker at det gjør meg godt. Trener masse, det gjør også godt. Jeg prøver å være sosial, selv om det ikke alltid frister. De verste dagene er faktisk dagene jeg har fri, når jeg blir sittende alene med tankene, eller ikke har noen grunn til å stå opp.

Jenter....er dette et normalt forløp? Jeg har så lyst å komme ut av denne sorgen! Trodde ting ville være enklere etter 2 mnd.....

Hvor lang tid tar det egentlig før man blir seg selv igjen?

Hvordan opplevde DU din kjærlighetssorg?

Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var sammen med en i fire år. vi opplevde mye sammen godt og vondt. vi kom veldig nære hverandre.

i dette forholde måtte skjedde det mye tull etterhvert( ikke utroskap men..) jeg ba han ta et valg og han ville vi skulle gjøre det slutt..

han hadde gjort dette ganger før og angret seg så jeg har tatt han tilbake. men det kan man ikke gjøre mange ganger. de lærer aldri.

ha ba igjen om og få meg tilbake da han skjønte at det var kjedelig og være alene og at han virkelig tregte meg for og føle seg hel. samme gjore jeg. men jeg var bare sterk for jeg viste dette ikke ville gå. (husk vi har en fortid med tull som jeg ikke trenger og ta opp her)

jeg sa nei og elsket han og ville ha ham.

mine tanker da var at jeg vil komme over dette, jeg vil få det bra igjen og jeg vil finne meg en ny gutt og ha en fremtid med når jeg er klar for det. det er nå snart 2 år siden. ha bor ikke lang unna meg.

jeg kan tenke på han ennå med glede og med sorg. og vite at han var virkelig en av mine store kjærligheter. til tider kan jeg ennå savne han. men ikke på en farlig måte. men dette har jo vætr en person jeg har vært veldig glad i.

så det vil ta tid. du vil ikke glemme han med en gang. men tenk posetivt. det tror jeg er veldig viktig. og vit at du vil få det godt. men bare la deg selv sørge. for det er naturlig. det må ut en gang uasett. :) jeg er nå samboer med en nydelig mann som jeg passer mye bedre med:)

lykke til. jeg vet det er utrolig vondt!du vil komme gjennom det da:)

Skrevet

Dere har vært sammen i tre år, og nå har det bare vært slutt mellom dere et par måneder, derfor er det helt normalt å føle slik du gjør. Det er en prosess som du må gjennom, men som selvsagt blir lettere når det har gått en stund.

Finn på noe som gjør at tankene kommer i bakgrunnen, ikke la de få overtak. Kom deg ut og treff andre, kanskje kan en av de du møter gi deg følelser som gjør at du lettere kommer over bruddet ditt.

Skrevet
Hei!

Kjæresten min gjorde det slutt med meg for 2 mnd siden....vi hadde vært sammen i 3 år. Jeg er 27 år.

Tiden etterpå har vært veldig opp og ned. En berg og dalbane av følelser. Noen dager har jeg det veldig bra, men så plutselig kommer sorgen igjen med full styrke, og gjør meg helt satt ut. Noen dager er jeg helt tom, noen dager er jeg såå deprimert. Jeg sover heldigvis ganske godt om natta, og har matlyst. Har også vært på jobb hver dag siden bruddet, merker at det gjør meg godt. Trener masse, det gjør også godt. Jeg prøver å være sosial, selv om det ikke alltid frister. De verste dagene er faktisk dagene jeg har fri, når jeg blir sittende alene med tankene, eller ikke har noen grunn til å stå opp.

Jenter....er dette et normalt forløp? Jeg har så lyst å komme ut av denne sorgen! Trodde ting ville være enklere etter 2 mnd.....

Hvor lang tid tar det egentlig før man blir seg selv igjen?

Hvordan opplevde DU din kjærlighetssorg?

Sukk.

Du er sjustegsmil foran mange andre. Jeg synes du gjør det bra jeg. Resten av følelsene du beskriver, er også helt normale! Av erfaring, vet jeg at de går over, og av erfaring vet jeg at det må leves gjennom. Jeg har gjort dette før, og det er like jævlig hver gang!

Likvel, kredit for at du har klart deg så bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...