Gjest Nypult Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Sambo kom tidlig hjem i dag, og nå sitter jeg her med den herlig nypulte følelsen og lar tankene surre. Hvor mange måter går det an å bli pult på? Jeg er: - Nypult - Råpult - Gjennompult - Rundpult - Gjengpult (huff, ja) - Sydenpult - Fyllepult - Morrapult - Kveldspult - Ferdigpult Flere forslag?
Gjest Nypult Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Sambo kom tidlig hjem i dag, og nå sitter jeg her med den herlig nypulte følelsen og lar tankene surre. Hvor mange måter går det an å bli pult på? Jeg er: - Nypult - Råpult - Gjennompult - Rundpult - Gjengpult (huff, ja) - Sydenpult - Fyllepult - Morrapult - Kveldspult - Ferdigpult Flere forslag? Glemte én: - Fingerpult
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hvordan i all verden kunne du glemme rævpult?
Gjest Nypult Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hvordan i all verden kunne du glemme rævpult? Hvordan kunne jeg? - Rævpult (ingen højdare)
felgen Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg er litt tilhenger av pultost, men det er litt off topic..
Gjest deras Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 utpult forpult tvangspult straffepult trøstepult medlidenhetspult rundlurt
Gjest Gjest_lea_* Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 kollegapult håndpult hurtigpult strandpult lite pult
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Søndagspult - rakk det før cupfinalen
grafenberg Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 haha, så jævlig usaklig tråd! sitter her å småler for meg selv Hva med: dasspult, dildopult, bilpult?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Glemte én: - Fingerpult På-jobbenpult/Arbeidspult Skjærgårdspult :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå