Gå til innhold

Ville dere tatt det opp?

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

ok for å klaggjøre at jeg ikke har tørna her; Jeg har utsatt mensen siden i juni, og nå fikk jeg den, og har et emosjonelt helvete. Føler megsom verdens styggeste og verste kjerring, så det får jeg bare gå med på de neste dagene, det går jo over.

Og i tillegg, synes jeg samboer har plutselig begynt å prate veldig mye med ei han hadde en ons for for 4 år siden på facebook. jeg vet ikke om det er situasjonen min, eller om jeg ville reagert til vanlig, men hodet mitt forteller meg at han heller vil ha henne enn meg, og jeg vil gjerne ha en bekreftelse på at sånn er det IKKE! Haha typisk KG-innlegg, jeg ser det jo selv, men jeg vil ikke belaste han med mitt mensenhelvete heller! jeg er jo psykotisk ustabil akkurat nå (med beina bittelitt plantetpå jorden siden jeg ser det selv) og med selvtillitten jeg flyr rundt med i disse røde tider, gjør at jeg trenger mest mulig bekreftelse. Dette begrenser jeg så klart for å ikke kjøre han helt.

Nei faen. Hva ville dere gjort om dere også var et hormontroll som ikke visste om dere skulle spørre om hva som foregikk, eller stole på at dette er et menneske han har kjent siden barneskolen og har alltid en kameratslig tone med og det er meg han vil ha, og bare la det ligge? Merker jeg blir helt dårlig, både av at han skriver til henne,og at jeg får meg til å skrive no sånt her! :spy:

Faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til hormonene har roet seg litt.

Gjest milkyway
Skrevet

veldig god idé! Men det er så merkelig for jeg VET jo at det ikke er noe på gang, og han ville iallfall aldri gjort sånt åpenlyst OM det skulle vært noe (felles venn, kommer jo opp på veggen min) likevel er hjernen så trassig og umulig!

Jeg tror rett og slett det ville hjelpe mye bedre med masse sjokolade og sigaretter framfor en hysterisk diskusjon om det her.

Skrevet

Slik du beskriver at du føler deg, tror jeg bare at du skal vente litt til hormoner og madness har roet seg eventuelt forsvunnet helt. Den slags tanker og selvfølelse kan jo gjøre oss kvinner psykotiske og forverre ALT 1000 ganger og mer til, mens det i bunn og grunn kanskje ikke er et lite problem en gang. Det er ikke uten grunn at kvinner i usa har blitt frikjent for mordforsøk i forbindelse med PMS ;)

Gjest milkyway
Skrevet

håhåi såpass! :-O

Skal la han få slippe denne da, nå er han jo snill og spanderer hårfarge på meg for han har forstått at slike fjollete jenteting er viktige i sånne periooder :ler: får være grenser for hvor mye jeg henger meg opp i, ser det allerede litt mer i perspektiv nå. :)

Skrevet

om min samboer hadde begynt og skrive med en tidligre ons så hadde jeg først sett ann hva det ble skrevet om. men jeg ville tatt det opp. for de har inngenting i mitt forhold og gjøre.

hadde det vært barn i bilde eller eks han hadde vært sammen med i flere år så er det kansje litt anderledes fra min side da.

men ons... dem har jeg ingenting til overs for. :nei::kjefte: heheh:)

Skrevet

hihihhåhåhå. Ja, kniiiis. Vi har ingen kontroll når disse hor(e)monene våres kommer. Da lager vi litt problemer av ingenting og så skylder vi på tante røed! Det er egentlig ingen problemer da, og vi vet jo det selv, men guuud så artig det er å late som om det er større problemer enn det egentlig er, fordi vi ikke har noen relle problemer i hverdagen. Må skape litt drama ikke sant det jenter!? Kom igjen nå jenter. Detta fortjener vi!

Skrevet
ok for å klaggjøre at jeg ikke har tørna her; Jeg har utsatt mensen siden i juni, og nå fikk jeg den, og har et emosjonelt helvete. Føler megsom verdens styggeste og verste kjerring, så det får jeg bare gå med på de neste dagene, det går jo over.

Og i tillegg, synes jeg samboer har plutselig begynt å prate veldig mye med ei han hadde en ons for for 4 år siden på facebook. jeg vet ikke om det er situasjonen min, eller om jeg ville reagert til vanlig, men hodet mitt forteller meg at han heller vil ha henne enn meg, og jeg vil gjerne ha en bekreftelse på at sånn er det IKKE! Haha typisk KG-innlegg, jeg ser det jo selv, men jeg vil ikke belaste han med mitt mensenhelvete heller! jeg er jo psykotisk ustabil akkurat nå (med beina bittelitt plantetpå jorden siden jeg ser det selv) og med selvtillitten jeg flyr rundt med i disse røde tider, gjør at jeg trenger mest mulig bekreftelse. Dette begrenser jeg så klart for å ikke kjøre han helt.

Nei faen. Hva ville dere gjort om dere også var et hormontroll som ikke visste om dere skulle spørre om hva som foregikk, eller stole på at dette er et menneske han har kjent siden barneskolen og har alltid en kameratslig tone med og det er meg han vil ha, og bare la det ligge? Merker jeg blir helt dårlig, både av at han skriver til henne,og at jeg får meg til å skrive no sånt her! :spy:

Faen!

Hvorfor skal man driver og chatte med noen man har hatt et ONS med hvis man er i et forhold? Skjønner ikke at han har henne på vennelista engang. Dette hadde ikke jeg vært komfortabel med i det hele tatt. Og det virker det ikke som du er heller hvis det plager deg. Og i et forhold tar man opp ting som plager en, og tar hensyn til hverandres følelser. Synes du skal ta det opp, jeg. På en rolig måte selvfølgelig. Ikke skrike, men snakke.

Skrevet

jeg er typen jente som IKKE klarer å holde kjeft.. hormoner eller ikke..

her ramler alt av tanker ut.

så jeg hadde tatt det opp.. mer eller mindre ufrivillig :fnise:

Skrevet

Hvis det fortsetter å plage deg, og det er noe du vanligvis ville syntes var greit, så kan du jo bare forklare ham at hormonene raser og at du må blåse ut. Advar ham og si at du sikkert ikke mener dette om en uke, men... :slåss: :kjempesinna::frustrert: .

Det hjelper for meg, og mannen min later som om han bryr seg. :rødme: Skjønne mannen.

Skrevet
hihihhåhåhå. Ja, kniiiis. Vi har ingen kontroll når disse hor(e)monene våres kommer. Da lager vi litt problemer av ingenting og så skylder vi på tante røed! Det er egentlig ingen problemer da, og vi vet jo det selv, men guuud så artig det er å late som om det er større problemer enn det egentlig er, fordi vi ikke har noen relle problemer i hverdagen. Må skape litt drama ikke sant det jenter!? Kom igjen nå jenter. Detta fortjener vi!

Bort med seg, sarkastiske mann :pisk:

Skrevet

Når jeg var yngre hadde jeg kjærlighetssorg hver måned! Jeg gren, jeg skrek og jeg smelte med dører. Neste dag så jeg alt mye klarere :)

Skrevet

Trekk først pusten og vent en uke ;) . (Nåvel, du bør vel puste i mellomtiden også.) Når jeg får lyst til å klaske "darlingen" i hodet med et kjevle pga noe som jeg innerst inne vet er en bagatell, så kikker jeg på kalenderen og da hender det temmelig ofte jeg bestemmer meg for å vente en uke før jeg tar fram kjevlet.

Og når uka er omme er hormonene gått sin vei og vettet på plass igjen så kjevlet får bli der det er.

Skrevet
Trekk først pusten og vent en uke ;) . (Nåvel, du bør vel puste i mellomtiden også.) Når jeg får lyst til å klaske "darlingen" i hodet med et kjevle pga noe som jeg innerst inne vet er en bagatell, så kikker jeg på kalenderen og da hender det temmelig ofte jeg bestemmer meg for å vente en uke før jeg tar fram kjevlet.

Og når uka er omme er hormonene gått sin vei og vettet på plass igjen så kjevlet får bli der det er.

:fnise: Jeg kjenner meg igjen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...