Gjest ?? Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Jeg har en viss følelse av å bli kontrollert (hjemme) og lurer på om det finnes et program som kan se hvor jeg er og hva jeg driver med på pc.n? hvordan finner jeg det eventuelt ut? C.
Gjest Mae Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Det finnes jo en logg i IE som viser hvilke websider du har besøkt. Mae
Crazee Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Det finst program (t.d. Pal Keylog Pro) som får med seg alt du gjer på PC-en (Følgjer med augustnummeret av PC Format...) Korleis finne ut av det? Tja...
Gjest dorian Skrevet 20. august 2003 #5 Skrevet 20. august 2003 Den ligger under Verktøy > Alternativer for internett. Slett loggen, og slett alle midlertidige filer. Burde hjelpe noe dorian
Gjest dorian Skrevet 20. august 2003 #6 Skrevet 20. august 2003 Midlertidige filer har dessuten en tendens til å hope seg opp. Jeg scannet virus i går, og den scannet seg i gjennom over 30.000 midlertidige filer i cachen til ie :o Slettet
Gjest ?? Skrevet 20. august 2003 #7 Skrevet 20. august 2003 tusen takk ..... nå burde jeg antaglig finne ut etterhvert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå