Gå til innhold

2004 brude-venninder

Skal du ha slør?  

1. 1. Skal du ha slør?

• Ja
      12
    • Nei
      5
    • Kanskje
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg krysset av for kanskje for en stund siden. Nå som jeg har prøvd kjoler blir det helt klart JA :D Synes slør gjør mye for kjolen + at man får dekket litt av skuldre i kirken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke ha slør eller noe sånt i håret. Kansjke en plomst eller noen perler/glitter "ting". Har ikke tenk så mye på det ennå.

Skrevet

Jeg skal ha slør som jeg skal sy selv. Det blir et langt ett-lags i tyll. jeg skal til min forlover å sy i morra så jeg er veldig spent. tenkte kanskje å brodere noen perler i bunnen av sløret - men må se om det blir pent.

ellers har jeg også alltid sett for meg at jeg skulle ha slør for ansiktet i kirka, men har kommet til at jeg ikke vil likevel. grunnen er rett og slett noe min forlovervenninne kom med. Når en brud kommer inn i kirka stråler hun av lykke og har dermed en helt utrolig skjønnhet. Synd å skjule dette med et slør...

Skrevet

Jeg maatte le litt da du sa du skulle ha samme sloer som Monica i friends, Tex. Av en eller annen grunn minner du meg litt om henne... :lol:

Jeg skal ha lang sloer som dekker ansiktet.. mer enn det vet jeg ikke enda. Maa foerst finne kjole...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...