*marte* Skrevet 11. september 2003 #21 Skrevet 11. september 2003 Tror jeg krysset av for kanskje for en stund siden. Nå som jeg har prøvd kjoler blir det helt klart JA :D Synes slør gjør mye for kjolen + at man får dekket litt av skuldre i kirken.
brum Skrevet 17. september 2003 #22 Skrevet 17. september 2003 Jeg skal ikke ha slør eller noe sånt i håret. Kansjke en plomst eller noen perler/glitter "ting". Har ikke tenk så mye på det ennå.
frosken Skrevet 17. september 2003 #23 Skrevet 17. september 2003 Jeg skal ha slør som jeg skal sy selv. Det blir et langt ett-lags i tyll. jeg skal til min forlover å sy i morra så jeg er veldig spent. tenkte kanskje å brodere noen perler i bunnen av sløret - men må se om det blir pent. ellers har jeg også alltid sett for meg at jeg skulle ha slør for ansiktet i kirka, men har kommet til at jeg ikke vil likevel. grunnen er rett og slett noe min forlovervenninne kom med. Når en brud kommer inn i kirka stråler hun av lykke og har dermed en helt utrolig skjønnhet. Synd å skjule dette med et slør...
PrinsesseGullhår Skrevet 17. september 2003 #24 Skrevet 17. september 2003 Jeg maatte le litt da du sa du skulle ha samme sloer som Monica i friends, Tex. Av en eller annen grunn minner du meg litt om henne... Jeg skal ha lang sloer som dekker ansiktet.. mer enn det vet jeg ikke enda. Maa foerst finne kjole...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå