a cupcake Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Drevet mye med meg selv i det siste. Er kjempekåt, men får ikke orgasme! Jeg får følelsen "nå er det rett før" men så blir det så sensitivt at jeg ikke klarer mer. Fått det mange ganger før, men nå går det ikke, har prøvd flere ganger. Føler meg litt verre hver gang. Er jeg FOR opphisset? Dette i seg selv er jo ikke så farlig, men merker også at jeg blir veldig emosjonell og får trang til å gråte hele tiden. Føler meg faktisk også litt syk, men uten å ha andre symptomer enn slapphet... Vet ikke om dette har noe sammenheng. Men begynner å tro at jeg trenger orgasmen for å bli "frisk"? Eller skal jeg prøve å la det roe seg og ikke gjøre noe? (prøvd et par dager, hjelper ikke så veldig) Dessuten merker jeg at jeg føler meg dårlig i tett luft, selv om ingen andre gjør det. Så bare på det som en bagatell helt til jeg satt og grein non-stop og ikke greide å arbeide inne i tett luft. Noen som noen gang har opplevd det samme?
Gjest womenwomen Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Drevet mye med meg selv i det siste. Er kjempekåt, men får ikke orgasme! Jeg får følelsen "nå er det rett før" men så blir det så sensitivt at jeg ikke klarer mer. Fått det mange ganger før, men nå går det ikke, har prøvd flere ganger. Føler meg litt verre hver gang. Er jeg FOR opphisset? Dette i seg selv er jo ikke så farlig, men merker også at jeg blir veldig emosjonell og får trang til å gråte hele tiden. Føler meg faktisk også litt syk, men uten å ha andre symptomer enn slapphet... Vet ikke om dette har noe sammenheng. Men begynner å tro at jeg trenger orgasmen for å bli "frisk"? Eller skal jeg prøve å la det roe seg og ikke gjøre noe? (prøvd et par dager, hjelper ikke så veldig) Dessuten merker jeg at jeg føler meg dårlig i tett luft, selv om ingen andre gjør det. Så bare på det som en bagatell helt til jeg satt og grein non-stop og ikke greide å arbeide inne i tett luft. Ja - du kommer til å bli litt " syk " eller lettere sagt hysterisk , skjelven , deprimert og få gråteanfall om du ikke får noen orgasme snart .... har opplevd det selv å være så nøden faktisk , forde jeg undertrykket mine egne behov - men det var umulig , huff jeg syns synd på deg stakkar ! Fælt å ha det sån ... vet det : ) Så anbefaler deg å ikke gi opp ..bare fortsett til du får til .! Kunn da får du " fred " ... Den som virkelig vil - får til ! : ) Det er enklere enn du tror ! Lykke til ! Hilsen ww Noen som noen gang har opplevd det samme?
Gjest womenwomen Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 NB ! Føler du deg litt psykisk ustabil også ? Lyst å gråte ... og noen sekunder etterpå må du flire o.l .. Det er et sikkert tegn på at du er skikkelig hormonell nå ... Vanlig å føle en helt sykelig trang til å ha mye sex samtidig ... Føles som man er " høyløpsk " ... grusomt slitsomt : ) Men det går over av seg selv eller stabiliserer seg ettter mange multi orgasmer ...he he Hilsen ww
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå