lillesol20 Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Jeg skriver. Mye. De siste dagene har jeg hatt totalt skrivesperre! Har begynt på en fortelling, men sitter fast midt i. Ikke noe er så kjedelig som det! Jeg er konstant trøtt, og går bare rundt og gjesper. Kan det være pga væromslag? Jeg skulle gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan "åpne min kunstneriske åre" igjen!
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Skrivesperre vet jeg alt om. Har hatt en skikkelig en gjennom nesten hele videregående, i perioder var det så ille at jeg nesten ikke klarte å skrive tekstsvar på matteoppgaver engang. Det eneste man egentlig kan gjøre er vel å ta tiden til hjelp - det går over før eller siden. Prøv å finne andre kilder til inspirasjon! Nå det siste året på videregående tok jeg form og farge som valgfag, og tegningen hjalp meg faktisk utrolig mye i de andre fagene også. Skrivesperren løsnet og greier.
Anne Mona Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Ikke noe løsner skrivesperre som å gå en tur. Helst uten notisblokk for da bare Må du når du kommer hjem. Prøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå