Gå til innhold

Penisstørrelse - her er fasiten!

Anbefalte innlegg

Gjest Been there
Skrevet

Jeg synes at alle disse diskusjonen vedr. størrelse dvs. lengde på penis er noe patetisk. I hvert fall om jeg skjønner dere jenter rett. Hva er det med fokus på lengden? Er det viktig for dere å bli "bunnet" når dere puller? Ingen av de jentene jeg har vært sammen med synes det er godt, tvert i mot.

Dorulltesten!

Jeg har en del erfaring og kan vel med stor sikkerhet si følgende:

En lang pikk er ikke veldig viktig, men tjukkelsen er. Har selv en gjennomsnittlig lang pikk på rundt 18cm og får ikke en dorull over pikken. En av mine tidligere sexpartnere gjorde dette med meg for et par år siden og fortalte meg at de som ikke får en dorull over pikken har tjukk pikk. Legden var hun ikke spesielt opptatt av men hvor tjukk den er.

Når det er sagt så er en av ulempene med en tjukk pikk at det er vanskelige å stimulere den oralt - dessverre har alt en oppside og nedside.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jasmin_*
Skrevet
Jeg synes at alle disse diskusjonen vedr. størrelse dvs. lengde på penis er noe patetisk. I hvert fall om jeg skjønner dere jenter rett. Hva er det med fokus på lengden? Er det viktig for dere å bli "bunnet" når dere puller? Ingen av de jentene jeg har vært sammen med synes det er godt, tvert i mot.

Dorulltesten!

En lang pikk er ikke veldig viktig, men tjukkelsen er. Har selv en gjennomsnittlig lang pikk på rundt 18cm og får ikke en dorull over pikken. En av mine tidligere sexpartnere gjorde dette med meg for et par år siden og fortalte meg at de som ikke får en dorull over pikken har tjukk pikk. Legden var hun ikke spesielt opptatt av men hvor tjukk den er.

Når det er sagt så er en av ulempene med en tjukk pikk at det er vanskelige å stimulere den oralt - dessverre har alt en oppside og nedside.

Noe mellom dorull og tørkerull i lengden er ok, og noe tynnere er ulekkert. Over eller under i lengden er det samme som en ONS. Tynnere en en dorull er som i sangen "Adjø", for min del. Eller så vil jeg si at tykkelsen ikke har noe å si oppover for jeg synger i kor, jeg. :romeo:

Skrevet

Har nettopp målt omkrets på en TOM dorull; 13 cm. Min kjæreste har 18 cm lengde og 14 cm i omkrets. Men problemer med å suge - nei, dét har jeg ikke! :gjeiper:

Gjest womenwomen
Skrevet

Dorulltesten!

Off - du høres deilig ut ... Ja vær stolt av den du - og DEL DEN med MANGE DAMER ...he he

Gjest Gjest_Gloria_*
Skrevet
Er det viktig for dere å bli "bunnet" når dere puller? Ingen av de jentene jeg har vært sammen med synes det er godt, tvert i mot.

For mange kvinner er det viktig å bli bunnet og at utstyret ikke bare er langt, men også tykt!

Skrevet

Og det er ikke patetisk å prøve å kjøre en pikk gjennom en dorull for å finne ut om man duger eller ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde show med min slappe i en dorull for dama her om dagen. den satt på plass mens jeg svingte rundt. da sa hun: din slappe er det jeg forbinder med en vanlig ståpikk. Så hun har vel rett da når det gjelder dorulltesten...og forresten så vokser den endel.

Og en annen ting. Jeg har ikke forstått før nå at de damene som har kommentert utstyret egentlig har snakket om tykkelsen.Og har vel også tenkt at dette er noe de sier til alle de er fornøyde med i sengen.

Gjest Gjest_gutten_*
Skrevet

hmm...rart jeg får 14,5 cm på en tom dorull, ikke 13.

Skrevet

ja, jeg får en dorull ned til midten, men så har jeg 19 cm lang...så det betyr vel at jeg mer utstyrt som et våpen, en en kilde til nytelse. ( les; bunning uten friksjon.)

Hurra.

Gjest Gjest_lady_*
Skrevet

Min kjære er mye tykkere enn en dorull, og heldigvis ikke så lang. kanskje det har noe med at jeg er kort innvendig? siden han bånner meg. Den er rett og slett lagd for meg! i forhold til exen min som hadde en under gjennomsnittlig tynn penis, var det super digg å komme til denne.. nå klarer jeg ALDRI å motstå sex fra han

Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter
Skrevet

hehe, kul test.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
hmm...rart jeg får 14,5 cm på en tom dorull, ikke 13.

Måler du omkretsen på yttersiden, eller innsiden av pappen?

Når det er sagt, så finnes det ikke en standard for stor diameter det er på pappen i doruller. De kan variere alt fra 10 til 15cm i omkrets!

• 10 måneder senere...
Gjest guest101
Skrevet

Målte min etter å ha lest på tråden her. Den var 20 cm lang og 14 i omkrets :) er dette stor, eller helt passe? kan det egentlig blir for mye av det gode? :O

Gjest Blubberella
Skrevet

Hjelpe meg... Verken jeg eller kjæresten kunne ha funnet på å prøve tomme dorullhylser på penisen hans. Noe så utrolig teit. Hvor gamle er folk egentlig? I purung "flasketuten-peker-på"-alder?

Skrevet

Å herregud... Trodde dere gutter var lei av fokus på størrelse, og så lager dere tråder som dette, hvor velutrustede "kjekkaser" skryter av utstyret sitt. Kanskje dere gutter er mer opptatt av dette, enn det vi jenter er?

Skrevet

Jeg tror (og håper) at en tråd i denne stilen vil skremme flere jenter enn en penis som får plass i en dorull.

Skrevet

:hoho:

Åh...tror jeg ler meg ihjel! :skratte:

Dorulltesten!!

Skrevet

Noe av det samme som blyanttesten :ler:

Skrevet

Noe av det samme som blyanttesten :ler:

:ler:

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

På tide å våkne 

Anonymkode: 4206c...f62

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...