Gjest Gjest_bcn79_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Mitt første innlegg her.. trenger noen tips.. Hae en fantastisk elsker/nesten kjæreste/ forhåpentligvis snart:-) Han er helt topp på alle måter, rå i senga og alt det der. Jeg elsker å suge, det er helt topp, og har ikke noe problem med at en mann kommer i munnen min.. Min elsker har vært i et over ti års forhold, hvor munnsex var et ikke-tema! Selvfølgelig er jo han strålende fornøyd med min overbegeistring for hans lem:-) Problemet er spunken! :-( Dette er surt og bittert som fy! Mannen er frisk, topptrent, og ikke røyker eller mye alkohol og alt det der.. Alle smaker forskjellige sier folk, men jeg har aldri vært borti dette før, og jeg har sugd noen da :-).. Men hvordan kan jeg si ifra uten å såre eller gjøre han ukomfortable?.. Er det baer noe jeg må svelge i meg, bokstavelig talt? Hva sier dere gutter? Hvordan ville dere reagert om noen hadde sagt det til dere? Vi har et vanvittig åpent forhold på alle ting når det kommer til sexualitet, men denne er litt kinkig føler jeg. Eneste hintet jeg har gitt, er at jeg ikke liker å få det i munn dagen etter vi har vært på byen/fylla e.l. At kvalitet ikke er helt på topp da, noe han lo av og sa at han skjønte meg godt på.. Men fikk meg ikke til å si at det gjaldt egentlig generellt. Har begynt å ha frisk ananas i en skål når han er på besøk :-) hehe.. Men det tar vel litt tid før den er i systemet vel:-) Råd og få? Vi er friske begge to BTW, ikke noe rusk i trompeten å skylde på..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå