Sani Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei. Skla på kino men vet ikek vhilken av de to jeg bør se på. Hva anbefaller dere ???
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Har hørt at begge to er kjempe morsomme! Can't go wrong
Lady Lovelylocks Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Har bare sett Hangover. Men den var til gjengjeld kjempemorsom... Så den hadde jeg valgt.
Matvraket Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Sett hangover 3 ganger og den kan virkelig anbefales! Let us know which one you choose;)
Sani Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 ååå nå blir jeg gærn, siden tiden på hangover passer ikke, satser derfor på funny people... Har allerede bestilt funny people, :-)
Sani Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Hei. Så Funny People, og den var bra. Kjempe morsom film, bare at den var ganske lang. Fikk dermed vondt i rompa av de ubehagelige kinostolene på Saga kino. Terningkast 5 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå