Gjest god venneinne Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har skrevet om denne venneinnen for ca en måned siden. Hun hadde freaka ut fordi jeg ble venn med en venn av henne, vel vi likte hverandre som mer enn bare som venner. Dette var noe nytt fordi vi kjente hverandre i mange år uten å ha denne følelsen. Men venneninna mi syntes jeg var urimelig vet å nekte meg å omgåes med denne fyren, være seg som kun venner eller mer. Nå ignorerer hun meg! Hun var innlagt på sykehus og jeg skulle til å beske henne, da hun sa at hun kom til å få besøk av neon andre og at det derfor ikke passet. Jeg håpet at det gikk bra med henne og at jeg kom til å besøke henne dagen derpå om det passet bedre noe hun sa det gjorde for å så si at hun skal melde meg først i tilfelle. Har ikke hørt noe. I går (en uke etter at hun ble innlagt) sendte jeg melding hvor jeg spør hvordan det går med henne og at hun måtte si fra hvis hun trengte noe (fordi jeg hadde fått inntrykk av at hun ble skrevet ut), men jeg hørte ikke noe da heller. Hva er det som skjer? Hvordan forholde seg til dette? Nei, hun er ikke for syk for å skrive medling eller snakke med meg. Hun snakker med alle andre og skriver på facebook!
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg har skrevet om denne venneinnen for ca en måned siden. Hun hadde freaka ut fordi jeg ble venn med en venn av henne, vel vi likte hverandre som mer enn bare som venner. Dette var noe nytt fordi vi kjente hverandre i mange år uten å ha denne følelsen. Men venneninna mi syntes jeg var urimelig vet å nekte meg å omgåes med denne fyren, være seg som kun venner eller mer. Nå ignorerer hun meg! Hun var innlagt på sykehus og jeg skulle til å beske henne, da hun sa at hun kom til å få besøk av neon andre og at det derfor ikke passet. Jeg håpet at det gikk bra med henne og at jeg kom til å besøke henne dagen derpå om det passet bedre noe hun sa det gjorde for å så si at hun skal melde meg først i tilfelle. Har ikke hørt noe. I går (en uke etter at hun ble innlagt) sendte jeg melding hvor jeg spør hvordan det går med henne og at hun måtte si fra hvis hun trengte noe (fordi jeg hadde fått inntrykk av at hun ble skrevet ut), men jeg hørte ikke noe da heller. Hva er det som skjer? Hvordan forholde seg til dette? Nei, hun er ikke for syk for å skrive medling eller snakke med meg. Hun snakker med alle andre og skriver på facebook! Da har hun kanskje vært involvert med ham eller øsnker å bli involvert med ham kanskje?
Gjest god venneinne Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Da har hun kanskje vært involvert med ham eller øsnker å bli involvert med ham kanskje? Jeg vet ikke om hun er intressert i han på den måten. De er kun venner og hun dater andre menn hele tiden, mens de henger sammen som venner. Men hvorfor skal hun ignorere eller være sur på meg da?
leirbål Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hun er nok bare eiesyk. Hadde jeg vært deg hadde jeg latt henne ta kontakt om hun ønsker. Hvis hun ikke gjør det viser hun jo at hun har avsluttet vennskapet. Du kan jo sende en melding og fortelle henne at du lurer på om hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Og hvis hun vil det får hun ta kontakt. Om det er noe galt kan dere gjerne snakke ut om det. Da må hun bestemme seg, og ikke bare furte som et lite barn.
leirbål Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Jeg husker tråden. Hvordan går det med deg og han du datet/ dater forresten? Blir det noe mer enn vennskap?
Gjest god venneinne Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Ja, hun får ta kontakt om hun vil, jeg gidder ikke å kontakte henne uten at jeg får svar. Gutten har vi bare kontakt gjennom telefon, da jeg har blitt dårlig med barnefri. Jeg vil ikke si at det var akkurat dating vi drev med heller, men hengte sammen mye som venner når vi begge visste at vi likte hverandre. Skjønner du forskjellen?
leirbål Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Ja, skjønner den. Men ble så nysgjerrig, for du var uklar på om dere ville date eller ei i den andre tråden. Jeg håper dere finner ut av det alle tre.
Gjest god venneinne Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Ja, skjønner den. Men ble så nysgjerrig, for du var uklar på om dere ville date eller ei i den andre tråden. Jeg håper dere finner ut av det alle tre. Takk, leirbål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå