Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har en veldig kompleks hud. Har vært hos hudpleier og fått anbefalt mye rart, men jeg ønsker å utforske litt selv og. Det er jo litt gøy! Jeg trenger en god hudkrem eller serum som hjelper å bygge opp igjen huden min, den milde og sakte veien. Og helst ikke 600,- for en krem. Serumet kan koste endel dog. Hudtilstanden min er som følger; ganske så sensitiv, kombinert, rødhet/rosacea i tidlig fase, kviser i alle varianter(ikke så himla mange lenger så det er ikke mitt største problem), og mangel på indre fukt. Og jeg har nettopp blitt medlem i 20års-klubben. Om du synes huden min høres veldig vansklig ut, så ja, den er det. Men har du erfaringer med milde og gjenoppbyggende kremer og serum, skriv så neglene brekker. Og generelt peeling og fuktmaske også Fuktmaske som ikke tetter eller irriterer anyone? Er Darphin, Lavera og Guinot noe tess, eller bare søppel? Evig takknemlig for deres erfaringer.
Sani Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hei. Jeg har brukt produkter til Dr.Hauscha i en uke nå. Kjempe fornøyd. Er selv 23, plager med rødhud, sensitiv osv... Anbefaller deg å prøve hudkur s( går på den selv), samt rensemelk, ansiktsvann spesial, og rosekrem light :-)
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Det hørtes ut som huden din er helt ut av balansen! Først og fremst må du få det tilbake i balanse og da kan du begynne å se på de andre problemene dine Men aller først må du bygge opp sensitiviteten... og jeg tror at når du har bygget opp det, da har huden din blitt mye bedre, fordi akkurat nå vet an ikke hva an må gjøre vet ikke om du forstår hva jeg mener, men først og fremst må du bygge opp sensitiviteten og da kan du begynne å tenke på kviser. Har akkkkkkurat slik hud selv, så vet hva jeg snakker om. Først og fremst begynte jeg med Babor sin Calming Sensitive Bi-Phase moisturizer, husker ikke hvor mye an kostet, men var viktig å begynne med det, så jeg bare kjøpte an. Brukte opp 2 flasker av det og deretter begynte å bruke andre produkter, også Babor sine, som var for kombinert hud, evt med ansiktsmaske til aknehud (pure heter an, koster rundt 250 tror jeg) Men Calming Sensitive Bi-Phase moisturizer er vel det beste på markedet, fordi det er veldig mild på sensitiv hud og gir ekstra fuktighet, så om du er tørr samtidig da er det super! Trenger ikke en krem oppå det!!! (sparer litt penger der jo? :D) Lykkkkee tilll!!!!!
Lisama Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Som ovenforstående sier må du begynne med å få huden din i balanse igjen, for den virker "ute på kjøret" etter det du beskriver. Vil anbefale deg en kur over 60 dager med et høykonsentrert serum som gjenoppretter balansen din. Elisabeth Arden har et i kapselform. Dette er et dyptvirkende serum uten parabener, parfyme og kunstige tilsetningsstoffer noe som gjør den egnet for selv den sarteste hud. Den skal styrke, reparere og gi en mer ensarted tone og overflate på huden. Bruk den hver kveld i 60 dager, så kan du trappe ned til kanskje 2-3 dager i uken, alt etter hva du føler er nødvendig. Husk å alltid bruke nattkrem over! Har selv brukt denne som en kur på akneproblemer, den løser virkelig alt
Lilandry Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Som ovenforstående sier må du begynne med å få huden din i balanse igjen, for den virker "ute på kjøret" etter det du beskriver. Vil anbefale deg en kur over 60 dager med et høykonsentrert serum som gjenoppretter balansen din. Elisabeth Arden har et i kapselform. Dette er et dyptvirkende serum uten parabener, parfyme og kunstige tilsetningsstoffer noe som gjør den egnet for selv den sarteste hud. Den skal styrke, reparere og gi en mer ensarted tone og overflate på huden. Bruk den hver kveld i 60 dager, så kan du trappe ned til kanskje 2-3 dager i uken, alt etter hva du føler er nødvendig. Husk å alltid bruke nattkrem over! Har selv brukt denne som en kur på akneproblemer, den løser virkelig alt Mener du den Elizabeth Arden sitt serum i Ceramide serien?
Gjest SmallTalk Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg har en veldig kompleks hud. Har vært hos hudpleier og fått anbefalt mye rart, men jeg ønsker å utforske litt selv og. Det er jo litt gøy! Jeg trenger en god hudkrem eller serum som hjelper å bygge opp igjen huden min, den milde og sakte veien. Og helst ikke 600,- for en krem. Serumet kan koste endel dog. Hudtilstanden min er som følger; ganske så sensitiv, kombinert, rødhet/rosacea i tidlig fase, kviser i alle varianter(ikke så himla mange lenger så det er ikke mitt største problem), og mangel på indre fukt. Og jeg har nettopp blitt medlem i 20års-klubben. Om du synes huden min høres veldig vansklig ut, så ja, den er det. Men har du erfaringer med milde og gjenoppbyggende kremer og serum, skriv så neglene brekker. Og generelt peeling og fuktmaske også Fuktmaske som ikke tetter eller irriterer anyone? Er Darphin, Lavera og Guinot noe tess, eller bare søppel? Evig takknemlig for deres erfaringer. Darphin og Guinot er gode merker, Lavera kjenner jeg ikke til. Andre gode merker er Decleor, MD Formulations, Dermalogica og Babor.
Gjest Gjest_Curly_* Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg vil anbefale følgende produkter fra Guinot: En kjempegod rens til sensitiv hud: http://www.jerseybeauty.co.uk/guinot/15/do...drallergic.html Mild enzympeeling til sensitiv hud:[/http://www.jerseybeauty.co.uk/guinot/20/gommage-biologique.html Guinot har også noen gode fuktighetskremer.
Lisama Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Mener du den Elizabeth Arden sitt serum i Ceramide serien? Jepp
Gjest ts Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Jeg trenger en god hudkrem eller serum som hjelper å bygge opp igjen huden min, den milde og sakte veien. Og helst ikke 600,- for en krem. Serumet kan koste endel dog. Vet ikke om alle leser trådstart-innleggene helt, men med dette så mener jeg å balansere huden som dere sier. Aka bygge opp Takker for tips, får vel prøve ut den kuren fra Elisabeth Arden Og vurderer for såvidt å prøve ut noen Matis Delicate produkter, forstod det slik de har veldig milde produkter. Decleor (for mye essensielle oljer/planteekstrakter) og Md formulations (glycolic syre) virker litt sterke for meg til å begynne med siden jeg må først bygge opp huden. Slik jeg har forstått det. Om noen med erfaring med min type hud og vil korrigere min tankegang, vær så god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå